Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
borrie01 schreef:nou jammer hoor. ze moeten gewoon de beste 15 doen die zijn toch de beste.
haha zeg ik ook alleen maar omdat ik laurens zn kur wil zien.
Bettine schreef:Oke ik ben ook weer terug bij de PC, net zitten genieten achter de TV
Maar Anky vind ik geen terechte 2e plek hebben, Isabell ging minder.
Anky en Sali vond ik perfect in balans, harmonie en bijzonder expressief!
Paard van Isabell liep constant iets achter de loodlijn, en had erg vaak de teugels los hangen of klapperen... Ook de wisselseries vond ik bij haar te gehaast en niet vloeiend.
Door die schimmel was ik zeer blij verrast! Eeuwig zonde van die zwiepstaart, maar gelukkig hebben de jury's daar geen aanstoot aan genomen. Wat laat dat paard geweldig door in zijn hele lijf, alles swingt er doorheen. Zonder die foutjes had hji Anky zeker zéér dicht benaderd
Ik was zelf dus niet erg weg van Isabel, vond het gewoon geen mooi beeld, storende aanleunigen en constant spoorgeprik tijdens bv. de pi/pa....
Elvis blijft trouwens leuk, als die wat meer bevestigd is wordt dat echt een héle grote!
Pipo schreef:borrie01 schreef:nou jammer hoor. ze moeten gewoon de beste 15 doen die zijn toch de beste.
Kijken of ie weer een strak plassertje krijgt onder het rijden![]()
Cayenne schreef:Ze neemt geen risico
Pipo schreef:borrie01 schreef:nou jammer hoor. ze moeten gewoon de beste 15 doen die zijn toch de beste.
Pipo schreef:
celano schreef:nou nou nouIk hoop niet dat Laurens daarme te vergelijken is, dat zou een hele vracht zijn voor Ollright!
Gulpje schreef:Ik heb Emma Hindle niet zien rijden met Lancet, maar ik denk dat Imke hem toch beter had gereden? Volgens mij was Inke ook niet blij als ze die combi zag las ik laatst ergens, ze vond Emma te grof rijden.