Ik wist helemaal niet van dit topic maar ga zeker volgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en dat ik vd zou willen doen met maar een paar oefeningen om bepaalde dingen te verbeteren waar ik tijdens het rijden profijt van hoop te hebben haha. Ben ook bezig geweest met werken aan de hand en ooit begonnen met benen op laten tillen op commando. Dat laatste heeft haar ineens geleerd dat benen veel hoger en ruimer konden bewegen, ook tijdens het rijden. Dat was heel grappig, want verruimingen werden daarna beter. Alsof kwartje gevallen was dat haar benen dat konden. AvHdG schreef:Ik dacht eerst... neee een paard kopen zonder te kijken en dan ook nog een (gevoelige) Spanjaard. Maar wat een leuke combi en wat heb je het knap gedaan zeg *applausje. Erg leuk topic geworden

Korter gaat inderdaad met dit zadel niet ivm de wrongen. Maar ach, heel veel hoger dan dit gaan we niet. 
Hij schrok zich dood van een schaap wat aan het blaten was, hij sprong met 4 benen de lucht in toen hij op een tak met blaadjes ging staan en OH MIJN GOD EEN PAALTJE.

Mijn vriend had screenshots gemaakt. Maar wat werkt dan wel? Ik heb een GPS voor de katten, maar die kan maar op 1 telefoon en geeft ook maar eens per 5 of 10 minuten een update.. Iemand een idee?
Ga ook gelijk even hangertjes voor aan het hoofdstel en zadel bestellen met naam/adres/telefoonnummer er op. Je weet het gewoon niet!
mijn vriend heeft nog wel een oude iPhone die we denk ik wel kunnen gebruiken. Ik heb zelf alleen android.. Ik ga ook eens naar die GPS horloges kijken.