AvHdG schreef:Ik dacht eerst... neee een paard kopen zonder te kijken en dan ook nog een (gevoelige) Spanjaard. Maar wat een leuke combi en wat heb je het knap gedaan zeg *applausje. Erg leuk topic geworden
Wat lief dank je wel! 
W.b. het springen: Ik had mijn beugels 2 gaatjes korter gemaakt maar vond al dat ik zat als een jockey.
Korter gaat inderdaad met dit zadel niet ivm de wrongen. Maar ach, heel veel hoger dan dit gaan we niet. 
Er zijn meer mensen die les geven MyWishMax.
Gisteren weer dezelfde rit gedaan als vorige week, al was het gisteren een iets grotere uitdaging want hij was redelijk.. Fris?
Hij schrok zich dood van een schaap wat aan het blaten was, hij sprong met 4 benen de lucht in toen hij op een tak met blaadjes ging staan en OH MIJN GOD EEN PAALTJE.

Maar verder een fijne rit gehad, eenmaal in het bos met de meeste energie eruit hebben we weer vollop genoten. 

Ree.. 

Toch echt maar eens gaan sparen voor een GoPro.
Ik zit ook even te kijken naar een GPS systeem, omdat ik eigenlijk altijd alleen rijd wil ik graag dat mijn vriend en/of de mensen van stal me kunnen vinden mocht ik eraf vallen en buiten bewustzijn raken ofzo. Ik heb locatie delen via whatsapp gedaan maar als ik eenmaal in het bos ben dan doet hij gekke dingen en ben ik ineens 2 of 3 dorpen verderop?
Mijn vriend had screenshots gemaakt. Maar wat werkt dan wel? Ik heb een GPS voor de katten, maar die kan maar op 1 telefoon en geeft ook maar eens per 5 of 10 minuten een update.. Iemand een idee?
Ga ook gelijk even hangertjes voor aan het hoofdstel en zadel bestellen met naam/adres/telefoonnummer er op. Je weet het gewoon niet!