Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dyonne schreef:anoukkk. schreef:Is alles te doen in 1 dag? Ik hoor wisselende verhalen ook iemand die zei dat je binnen 2 uur klaar bent en hier lees ik toch andere berichten
Als je binnen 2 uur klaar bent heb je weinig met paarden denk.
Zelfs op een beurs als Paard en Koets kan ik mij nog langer vermaken.
Bagheera_206 schreef:Dyonne schreef:anoukkk. schreef:Is alles te doen in 1 dag? Ik hoor wisselende verhalen ook iemand die zei dat je binnen 2 uur klaar bent en hier lees ik toch andere berichten
Als je binnen 2 uur klaar bent heb je weinig met paarden denk.
Zelfs op een beurs als Paard en Koets kan ik mij nog langer vermaken.
Ik had denk iets teveel verwacht van P&K vorig jaar.Er waren iig genoeg mensen om alle plaatsen en doorgangen op te vullen.
L_Ruiterhuis schreef:Kan via de tickets Benelux (met de korting €12) als je betaald met een creditcard ook een dag van te voren nog tickets gekocht worden? Krijg je de tickets dan direct in je mailbox? Kan ik dus bv zondag tickets kopen om maandag te gebruiken?
germie schreef:Ik was er 4 jaar terug in 4 uur doorheen. Dus ja, het kan makkelijk in 1 dag. Ik ga niet naar de shows.
Nu wordt het alleen dus zaterdag en ik hoop dat het niet te druk is. Ik heb een hekel aan drukte. De vorige keer was een dinsdag en toen viel het heel erg mee.
ikke schreef:germie schreef:Ik was er 4 jaar terug in 4 uur doorheen. Dus ja, het kan makkelijk in 1 dag. Ik ga niet naar de shows.
Nu wordt het alleen dus zaterdag en ik hoop dat het niet te druk is. Ik heb een hekel aan drukte. De vorige keer was een dinsdag en toen viel het heel erg mee.
Op zaterdag kun je letterlijk over de koppen lopen. Dat is wat standhouders ons twee jaar geleden vertelden.