KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 19:41

Jaa haha,
Het klikte super en het was echt kei gezellig:D

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 19:43

Dat is toch goed en ook nog leuk :D
Met mijn date gaat het ook heel goed <3

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 20:09

Oehh <3

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 20:22

Super dat het met jullie dates goed gaat! Keep me/us updated! :D

(ex)vriendlief heeft sinds vrijdag niks meer laten horen, stuurt ie net of ik de bevestigingsmail van t hotel wil doorsturen zodat ie t kan annuleren. pfff. als dat alles is wat je nog hebt te zeggen na dik 2 jaar dan ben ik blij dat ik van je af ben...

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-13 20:25

Waar zat je in Zeeland Sophie? Zeeland is hier niet ver vandaan :)
Morgen voor het eerst weer les met m'n Moppie na 5 maanden, we hebben het hard nodig want ze is zo scheef als een hoepel :=

Ik zag hier een nieuwe Fjord voorbij komen, nieuw springzadel, Cavella die behandeld is, een nieuwe baan en verder weet ik het even niet meer :o

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 20:38

@ SRY: leuke foto's :) nog maar paar dagjes afwachten en dan kun je lekker weer aan de slag!

@ Denice: misschien wel maar dat is even afwachten tot eind deze maand. Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wel erg vervelend van je vriend zeg...

@ lemanthia: denk niet dat ze je gaan dwingen om te springen als je dat niet wilt.

@ Sofie: leuk dat je weekend geslaagd was :)

@ Martine: veel plezier met je les morgen!

Ik zou dinsdag les hebben maar vanwege het rotweer heb ik 't maar afgezegd. Vandaag gelongeerd want had nogal buikpijn door die gezellige periode :Y) Mexx liep echt zó fijn! Hij had het vanochtend voor elkaar gebokst om z'n hele hooinet van de muur te krijgen := die vastzit met 3 karabijnhaken en 2 strotouwtjes. Heb z'n benen helemaal gecontroleerd maar kon niets vinden waarmee ie eventueel vast heeft kunnen zitten. Zeer wonderbaarlijk hoe ie dat voor elkaar heeft gekregen. Dus maar even flink met een hamer in de weer geweest en hij hangt weer. Nu maar hopen dat het niet weer gebeurt, hij lag er nu niet langer dan 10 minuten af aangezien stalgenoot 'm vlak voor ik kwam nog buiten had gezet en die had niets gezien maar er kunnen natuurlijk erg vervelende dingen gebeuren als ie er 's nachts af gaat.
Volgende week is er oefenspringen maar tot nu toe is er ook voor dan slecht weer opgegeven, hopelijk draait dat nog bij van de week.

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 20:41

Wat leuk dat jullie dates goed zijn gegaan. Denice wij kunnen elkaar de hand schudden. Ook mijn relatie is gestrand na een dik jaar. (volgende maand anderhalf..) Ik fok ook met bouviers en zondag is er een meeting van 2 nesten waarvan ik zelf ook een reu heb. Vroeg of hij mee ging, hij geloofde dat hij daar niet bij wou zijn. Ik erop in gaan, vreselijk moeilijk doen vraag ik waarom wil je mij nog als vriendin? Zegtie mm goede vraag ga ik even over nadenken. WAT VOOR ARROGANTE PLEURIS banketstaaf BEN JE DAN! -:(- En als ik nu aan hem vraag hoe het met hem gaat, ja goed hoor met een duimpje omhoog. Jezus betekende ik dan niks voor je? Mja liever kwijt dan rijk zo'n kerel, al doet het nog ontiegelijk veel pijn als je zo als stront word behandeld na al die tijd..

En wat een banketstaaf is die van jou dan dat hij alleen nog vraagt voor die mail. Echt mannen... Tis dat ik geen pot kan worden anders zou ik het zo doen! Ben je tenminste van dat gezeik af hahaha :P

Qua gezondheid gaat het ook nog steeds bagger, morgen weer me longen laten checken. Schijnt een nieuwe griepepidemie over het land te gaan die ook in combi is met de kinkhoest.. Owh joepie, ik hoest nog steeds de longen uit me lijf tot kokhalzen aan toe.. Oftewel dokter Bernard u moet me helpen haha 8)7 Nou meiden nog 2 dagen k*t weer en dan schijnt het EINDELIJK mooi weer te gaan worden, werd onderhand wel is tijd ook! :roll: Dus nee geen slecht weer meer haha, wil onderhand weer is me paarden oppakken ipv iedere keer 2/3 dagen wat doen en dan weer weken niks. Schiet niet op zo..

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 07:50

Gisteren was Gadget echt ontzettend braaf, was erg trots op hem :) én een winstpunt binnen gehaald!
Ik merk echt dat de bachbloesems en lavendel gaan werken, hij is veel rustiger in z'n koppie en raakt niet meer direct in paniek zodra hij een foutje maakt. Kon er tijdens de proef ook eindelijk beetje aan rijden!

SRY, toch maar goed dat je de osteopaat hebt laten kijken!

Denice: het is uit, omdat je de bloemen niet in water hebt gedaan?! Zat het al niet goed?
Wel gefeliciteerd met je baan!!

:(:) Kirsten, heb echt met je te doen! Heel veel beterschap, ik hoop dat je snel weer opknapt.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 09:34

Wat een rottige exen damn,
Soms zijn mannen echt botte boeren...

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 09:36

MartineC1711 schreef:
Hier nog iemand op zoek naar rijbroeken?
Ik ga over naar rijbroeken met leren zit, dus de rest mag weg!
Ik heb in de aanbieding;
Horka Hipster maat 176 (maat 34/36) in bruin met krijtstreep.
Horka Hipster maat 176 (maat 34/36) in blauw met krijtstreep.
http://www.horka.nl/index.asp?strPageTy ... ctID=10192
Horka Hipster maat 176 (maat 34/36) in grijs met ruit, zwart zitvlak.
Horka Hipster maat 176 (maat 34/36) in zwart, 1x gedragen!
Horze Denim rijbroek maat 34, ook een heupmodel net als de Horka's.
http://www.agradi.nl/boer-ruiter/ruiter ... 65676/1386

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 09:42

Denk niet dat ik mijn dikke bibs daar in krijg haha

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 13:20

ook ik ben op een magische wijze uit maatje 34/36 gegroeid al snap ik nog steeds niet hoe dus sorry maar ik kan er ook niks mee haha. :o Heb zelf daardoor ook 2 rijbroeken in de aanbieding haha

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 15:10

kirsten3110 schreef:
ook ik ben op een magische wijze uit maatje 34/36 gegroeid al snap ik nog steeds niet hoe dus sorry maar ik kan er ook niks mee haha. :o Heb zelf daardoor ook 2 rijbroeken in de aanbieding haha

Vervelend is dat he

kirsten3110

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 15:58

Haha nogal Laura!

vandaag weer bij de huisartsenpraktijk geweest en weer een afspraak gemaakt met de dokter voor donderdag. Ik kom gewoon niet van het hoesten af en aangezien de hoestdrank niet helpt en ik ook nog is door de codeïne heen ga was er toch een afspraak nodig. We wachten het maar weer af, zolang ik er maar vanaf kom. Me ribben gaan steeds meer zeer doen na 7 weken hoesten!

Net de paardjes allemaal uit elkaar gezet, Wyron is super vervelend naar Plakkie toe, Plak mag niet eten van hem. Nou dan maar een draadje er tussen vervelend paard! Oftewel alle 3 staan apart, 1 voordeel de dekens blijven nu hoogst waarschijnlijk wel allemaal heel. ;( zucht wat hebben we ook voor een hobby, hadden beter op tennis ofzo kunnen gaan kost minder en geen dagelijkse verplichtingen haha vooral in die pleuris kou! Ik wil lente en zomer!!

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 19:34

:o ik heb nog meer te koop, zie m'n onderschrift

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 19:53

Jij hebt het scapa dekje dat ik ook op mijn i zoek nog lijstje had,
Maar ben blut haha

lemanthia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 19:54

die is mooi maar ik ook blut,
eerst wat van mijn eigen zooi verkopen.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 20:28

@ Kirsten: wow geen woorden voor hoe je ex gedaan heeft!
Balen dat je je nog steeds zo slecht voelt, schiet ook niet erg op zo nee =(
Ach misschien is Wyron ook gewoon chagrijnig van het weer :P wel balen dat ze nu alledrie apart moeten.

@ Sizzy: gefeliciteerd met je winstpunt!

Zou vandaag buitenrijden maar toch maar niet gegaan. Morgen kijk ik het wel even aan en anders heeft ie lekker vrij "weekendje".
Ben ook nog steeds niet veel verder met m'n masterkeuze. Het schijnt zo te zijn voor de master Ecology & Evolution dat je een pre-master traject moet volgen, wat als 2e bachelor wordt gezien en dan moet je 12.000 euro betalen :wow: echt meer dan BELACHELIJK om zo'n bedrag neer te tellen om 2 stomme vakken in te halen. Heb nu nog een master gezien in Leiden dus ook nog even gemaild. Alleen die zijn pas 27 maart terug dus moet nog even geduld hebben. Klinkt wel erg interessant (Evolution, Biodiversity and Conservation), het is wel stukkie verder reizen dan Amsterdam maar als ik hier wel zonder gezeik binnen kan stromen (dan maar even harder leren voor de vakken waar ik minder voorbereiding voor heb gehad) dan heb ik dat er graag voor over. Ook heb ik de master coördinator van EC&T gemaild voor een gesprek over de opleiding. We zullen zien...

Voor de liefhebber trouwens, heb nog een stel Equilibrium Stretch&Flex trainingwraps te koop (maat medium) en 'n mooie Rambo helixdeken!

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 21:12

Hoi allemaal!

Lekkere jongens allemaal hier zeg! Gelukkig hebben we allemaal onze paardjes nog :)
Laura en Soraya, fijn dat jullie dates wel goed gaan!
Kirsten, nogmaals beterschap en ook erg rot van je (ex)vriend..

Helaas pas ik ook geen broekjes van maat 34/36, daar is mijn kont toch iets te groot voor :')

Ik heb vandaag weer heerlijk gelest! Wel is hij op de rechterhand nog erg scheef, lekker met z'n kont naar binnen lopen. Maar het gaat al steeds beter! ik ga nu proberen om wat vaker te rijden, anders komt het echt niet goed met de instructie week :+

Ik ben helaas wel gezakt vandaag voor mijn autotheorie examen :(

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 21:21

@ Denicee_x : Pfff dat is wel heel erg na 2 jaar.... Echt net of het ze niets boeit, jongenssss

@ kirsten3110 : Aaah nee bij jou ook al :(:) Is vaker als je er om vraagt dan krijg je zo'n antwoorden. Heb dat zelf ook gehad met mijn ex.... Sterkte!! En ook nog steeds flink aan het hoesten, hoop voor je dat het snel over is. Succes alvast met je afspraak donderdag. Haha ja paarden vertel mij wat.

@ Sizzy : Fijn dat de proef goed ging en een winstpunt :D

@ lrtj_ : Exen ja ik wil niks meer te maken hebben met ze, komt toch alleen maar gezeik van :P

@ MartineC1711 : Helaas gebruik ik alleen rijbroeken met een leren zit.

@ Myour : Wow dat is ff veel geld :wow:

@ flooredking : Balen dat je gezakt bent voor je theorie examen :( Volgende keer beter. Hebben meer mensen blijkbaar moeite mee. Maar wel fijn dat je les goed ging :D Toch weer iets leuks :P

Vandaag nog maar eens naar de stad geweest, korte broeken zoektocht maar helaas bijna nergens iets te krijgen wat mij bevalt. En op internet ook niet echt.
Kom net van Cavella af. Moet met haar stappen maar pffff die is me toch vervelend :? constant stiekem bijten en niet luisteren _-:( Volgens mij voelt ze zich goed, gaat nog wat worden als ik erop mag, vooral met dit weer: rodeo :+ Ze had het ook opeens weer koud, andere deken maar weer op gedaan. Blijf wisselen met dekens met dit weer. Vieze rot sneeuw en kou bah brrrrrrr :brr:

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 08:35

Holy fiets Myour, dat is heel veel geld!! 8)7
Die master in Leiden klinkt ook erg interessant!

Martine: vallen die broeken ook echt als 34/36 of kleiner?
Normaal vind ik altijd dat rijbroeken kleiner vallen....

Fijn floor dat je zo lekker hebt gereden!

SRY: ja dit weer is idd heel vervelend. Ik heb Gadget ook weer een dikkere deken op gedaan, die heeft het snel koud op z'n spieren. Maar je blijft wisselen! Ik was net beetje gewend aan het zonnetje :+

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 09:33

@ Sizzy : Ik was ook weer beetje gewend aan de zon en warmte. Maar als ik nu naar buiten kijk, nja kan eigenlijk niet eens meer naar buiten kijken in mijn kamer. Slaap op zolder en heb een schuin dakraam. Hier ligt 15 cm sneeuw......... :brr: Mag niet eens na Cavella straks :(

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 09:36

Ja hoorde dat het in het zuiden flink aan het sneeuwen is!! Balen zeg....

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 09:42

Neee,
Niet nog meer sneeuw...

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 09:50

Me vader had de stoep schoongemaakt, hij kan alweer opnieuw beginnen, ligt weer een dik pak. Echt niet grappig, me auto zie je niet eens meer, is helemaal wit. :r