Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nog maar paar dagjes afwachten en dan kun je lekker weer aan de slag!
Mexx liep echt zó fijn! Hij had het vanochtend voor elkaar gebokst om z'n hele hooinet van de muur te krijgen
die vastzit met 3 karabijnhaken en 2 strotouwtjes. Heb z'n benen helemaal gecontroleerd maar kon niets vinden waarmee ie eventueel vast heeft kunnen zitten. Zeer wonderbaarlijk hoe ie dat voor elkaar heeft gekregen. Dus maar even flink met een hamer in de weer geweest en hij hangt weer. Nu maar hopen dat het niet weer gebeurt, hij lag er nu niet langer dan 10 minuten af aangezien stalgenoot 'm vlak voor ik kwam nog buiten had gezet en die had niets gezien maar er kunnen natuurlijk erg vervelende dingen gebeuren als ie er 's nachts af gaat.
En als ik nu aan hem vraag hoe het met hem gaat, ja goed hoor met een duimpje omhoog. Jezus betekende ik dan niks voor je? Mja liever kwijt dan rijk zo'n kerel, al doet het nog ontiegelijk veel pijn als je zo als stront word behandeld na al die tijd..
Nou meiden nog 2 dagen k*t weer en dan schijnt het EINDELIJK mooi weer te gaan worden, werd onderhand wel is tijd ook!
Dus nee geen slecht weer meer haha, wil onderhand weer is me paarden oppakken ipv iedere keer 2/3 dagen wat doen en dan weer weken niks. Schiet niet op zo..
én een winstpunt binnen gehaald!
Kirsten, heb echt met je te doen! Heel veel beterschap, ik hoop dat je snel weer opknapt. MartineC1711 schreef:Hier nog iemand op zoek naar rijbroeken?
Ik ga over naar rijbroeken met leren zit, dus de rest mag weg!
Ik heb in de aanbieding;
Horka Hipster maat 176 (maat 34/36) in bruin met krijtstreep.
Horka Hipster maat 176 (maat 34/36) in blauw met krijtstreep.
http://www.horka.nl/index.asp?strPageTy ... ctID=10192
Horka Hipster maat 176 (maat 34/36) in grijs met ruit, zwart zitvlak.
Horka Hipster maat 176 (maat 34/36) in zwart, 1x gedragen!
Horze Denim rijbroek maat 34, ook een heupmodel net als de Horka's.
http://www.agradi.nl/boer-ruiter/ruiter ... 65676/1386
zucht wat hebben we ook voor een hobby, hadden beter op tennis ofzo kunnen gaan kost minder en geen dagelijkse verplichtingen haha vooral in die pleuris kou! Ik wil lente en zomer!!
wel balen dat ze nu alledrie apart moeten.
echt meer dan BELACHELIJK om zo'n bedrag neer te tellen om 2 stomme vakken in te halen. Heb nu nog een master gezien in Leiden dus ook nog even gemaild. Alleen die zijn pas 27 maart terug dus moet nog even geduld hebben. Klinkt wel erg interessant (Evolution, Biodiversity and Conservation), het is wel stukkie verder reizen dan Amsterdam maar als ik hier wel zonder gezeik binnen kan stromen (dan maar even harder leren voor de vakken waar ik minder voorbereiding voor heb gehad) dan heb ik dat er graag voor over. Ook heb ik de master coördinator van EC&T gemaild voor een gesprek over de opleiding. We zullen zien...

Is vaker als je er om vraagt dan krijg je zo'n antwoorden. Heb dat zelf ook gehad met mijn ex.... Sterkte!! En ook nog steeds flink aan het hoesten, hoop voor je dat het snel over is. Succes alvast met je afspraak donderdag. Haha ja paarden vertel mij wat.

Volgende keer beter. Hebben meer mensen blijkbaar moeite mee. Maar wel fijn dat je les goed ging
Toch weer iets leuks 
constant stiekem bijten en niet luisteren
Volgens mij voelt ze zich goed, gaat nog wat worden als ik erop mag, vooral met dit weer: rodeo
Ze had het ook opeens weer koud, andere deken maar weer op gedaan. Blijf wisselen met dekens met dit weer. Vieze rot sneeuw en kou bah brrrrrrr
Mag niet eens na Cavella straks