Ik had gister mijn eerste wedstrijd. Paard vind het nogal spannend als er meerdere onbekende paarden in de bak zitten dus losrijden was meer met de staart erop maar toe maar. Tijdens het proefje is het vooral even wennen van hoeveel been kan je eraan leggen als paard in opgewonden toestand is, sprong paar keer weg met middendraf, galop aanspringen ging niet goed beide kanten, voltes waren ook niet geweldig en heb zelfs 1x na de galop paard omgetrokken.. Was ik bijna aan het einde van de proef, kwam de volgende. Naast de bak was een muurtje en daarachter een gangetje met stallen, paard hoorde dus vanalles maar kon niks zien en ja, dan de staart er maar weer op
Maar om positief te blijven, er zaten ook paar goede stukken in. Uiteindelijk nog 175 punten, met 3 maar ook een paar zevens.We hebben in ieder geval heel veel geleerd, nu op naar aankomende zondag
Super fijne timing nu Edje net die anabolen heeft gekregen....
) kwam er één dicht langs mij dus paard hoofd omhoog en ik 2x kopstoot.
Maar vallen doet altijd wel zeer. Ik was eerder bang voor natrappen maar dat gebeurde gelukkig niet. Nu ben ik van plan boven te blijven.
Hoe heeft de dierenarts dit precies geconstateerd? Hopelijk kun je hem door middel van training sterk maken en houden!
Gelukkig is ze nu gewoon braaf met opstappen.