Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
foxy80 schreef:Ik ga maandagochtend op zoek naar volk om de groepskorting te versieren, nog bokkers die om 10 u aan de kassa staan?
moravita schreef:Wat leuk dat er zoveel bokkers naar de Equitana gaan! Wij zijn ook van de partij met het Moravita Health Centre. In onze gezamenlijke stand in hal 1 kun je alles te weten komen over de IMFP, EWV en de opleiding tot MHC Paarden Therapeut. Nog een leuk weetje voor jullie; We hebben een speciale actie, in verband met de nominatie voor de innovationspreis van de Equitana willen we het succes met jullie delen. Een ieder die voor informatie naar de stand komt (zaterdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag ben ik persoonlijk aanwezig) en komt kennismaken krijgt een voucher ter waarde van 10 euro. Deze is in te wisselen op alle cursussen en opleidingen van het Moravita Health Centre (zie http://www.moravitahealthcentre.com )
SmartBH schreef:even een vraagje wij zouden de laatste dag misschien gaan, is er daar veel te vinden voor de westernruiter? en dan vooral bijvoorbeeld voor boots? ik mag voor mijn verjaardag een paar boots hebben !vroeg me af of er daar veel te rapen valt, FHE was niet echt interessant...ik heb gezien dat er zo'n 6 mogelijke westernkraampjes zijn, kan dit ? want als ik de topic zo lees is het immens groot...
HorsePhoto schreef:SmartBH schreef:even een vraagje wij zouden de laatste dag misschien gaan, is er daar veel te vinden voor de westernruiter? en dan vooral bijvoorbeeld voor boots? ik mag voor mijn verjaardag een paar boots hebben !vroeg me af of er daar veel te rapen valt, FHE was niet echt interessant...ik heb gezien dat er zo'n 6 mogelijke westernkraampjes zijn, kan dit ? want als ik de topic zo lees is het immens groot...
Ja er is een groot aanbod voor westernruiters, veel beter dan FHE.
Dus je zal er zeker je zin in vinden
Ooh ff offtopic heb je al eens op je profiel gekeken? Je foto's zijn veel te groot en uiteindelijk kan je niks goed zien.
Misschien dat je beter ff je foto's verklein naar bv 7OO px ?
HorsePhoto schreef:SmartBH schreef:even een vraagje wij zouden de laatste dag misschien gaan, is er daar veel te vinden voor de westernruiter? en dan vooral bijvoorbeeld voor boots? ik mag voor mijn verjaardag een paar boots hebben !vroeg me af of er daar veel te rapen valt, FHE was niet echt interessant...ik heb gezien dat er zo'n 6 mogelijke westernkraampjes zijn, kan dit ? want als ik de topic zo lees is het immens groot...
Ja er is een groot aanbod voor westernruiters, veel beter dan FHE.
Dus je zal er zeker je zin in vinden
Ooh ff offtopic heb je al eens op je profiel gekeken? Je foto's zijn veel te groot en uiteindelijk kan je niks goed zien.
Misschien dat je beter ff je foto's verklein naar bv 7OO px ?