Marjoow schreef:Wat is toch dat liedje wat tijdens elke prijsuitreiking gedraait word?Het volkslied van de land dat gewonnen heeft
Awwww kijk d'r staan, Marleen is echt blij Volgens mij is dat deuntje gewoon standaard bij de olympics?
Ladybird schreef:Marjoow schreef:Wat is toch dat liedje wat tijdens elke prijsuitreiking gedraait word?Het volkslied van de land dat gewonnen heeft
Ladybird schreef:Marjoow schreef:Wat is toch dat liedje wat tijdens elke prijsuitreiking gedraait word?Het volkslied van de land dat gewonnen heeft
Ladybird schreef:Marjoow schreef:Wat is toch dat liedje wat tijdens elke prijsuitreiking gedraait word?Het volkslied van de land dat gewonnen heeftja haha. Nee die nu is
Ladybird schreef:Marjoow schreef:Wat is toch dat liedje wat tijdens elke prijsuitreiking gedraait word?Het volkslied van de land dat gewonnen heeftDie bedoelde ik niet, schat Het is namelijk niet bij elke prijsuitreiking hetzelfde volkslied toch Zou leuk zijn, telkens het Wilhelmus Maar dat liedje op de achtergrond
Ladybird schreef:Marjoow schreef:Wat is toch dat liedje wat tijdens elke prijsuitreiking gedraait word?Het volkslied van de land dat gewonnen heeft Maar ik denk dat het gaat om Chariots of Fire van Vangelis: