Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sandeman schreef:Ik was gister op HE, en ik heb echt genoten.... Ben ook met de duosilky meegeweest. Was erg leuk. Verder Jean Francois P.. super. Annemarie met Patrice, kreeg een brok in me keel. Opdrijven van de shetjes, al die spaanse paarden, Anky en Rieky.......... teveel, te leuk.....
gabjj8 schreef:Sandeman schreef:Ik was gister op HE, en ik heb echt genoten.... Ben ook met de duosilky meegeweest. Was erg leuk. Verder Jean Francois P.. super. Annemarie met Patrice, kreeg een brok in me keel. Opdrijven van de shetjes, al die spaanse paarden, Anky en Rieky.......... teveel, te leuk.....
Vond het met die Silky zo zielig.
Die beesten hebben heel de dag voor zo'n wagentje gelopen met allerlei verschillende mensen erin, sommige zaten echt keihard aan die leidsels te trekken, terwijl dat paard een kettingbit inhad...
Ze hadden geen water, dit vond ik echt pure dierenmishandeling..
Ze lopen 2x op een dag 2 uur.. dus tussendoor gewoon pauze en enkel ''eigenaar'' had de leidsels vast.. En degene waar ik bij gezeten heb, hoefde helemaal niks te doen

en hopen dat boni niet al te boos op me is dan dat ze m om moet
dat paard gooit het halster af en gaat er op stampen en springen tot het zwart is

Kaspisch paard

Draver

Lekker weer, maar soms toch wel een beetje té warm.