Ik moet sowieso nog een programma in elkaar draaien...nog geen zin in gehad.
madelief88
Geplaatst: 31-08-11 11:35
Ik heb besloten dat ik de zaterdag kom, met een andere Bokker. Heb net een erg gaaf programma in elkaar gedraaid waar ik erg veel zin in heb! Wordt een erg leuke en leerzame dag vermoed ik zo
13:30 - 14:00 uur Alle rassen verzamelen! Paardenkrant Rassendefilé 14:15 - 14:35 uur De appalloosa mini-hengst die zijn hoef niet omdraait voor alle hogeschool oefeningen Sabine Ellinger
dit wil ik wel zien! In elk geval de appaloosa mini-hengst in de BIT piste
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 31-08-11 13:04
Ik wil Fjordy natuurlijk ook zien. Hoe laat moet je op zaterdag Amber? Edit: half 5 toch?
ik denk dat ik echt overal en nergens ga lopen ben in ieder geval zeker bij 1 ding de discussie van jolliegirl... want me ma wil heel graag ook aanwezig zijn bij deze discussie.... en waarschijnlijk veel te zien bij de nh ring :p en wou ff bij de welsh afdeling kijken ennn..... verder nog geen idee eigenlijk
Wij spreken elkaar zowiezo nog wel even denk ik !!
Ik heb geen idee wat Jill en ik de rest van de dag gaan doen... We hebben nog iemand bij ons, geen idee wat die wil... Zal wel lekker rondstruinen worden
NathalietjeB
Geplaatst: 31-08-11 15:03
ik denk dat ik mijn portemonee maar zo veel mogelijk probeer weg te stoppen anders weet ik wel aan t eind van de dag dan kom ik met veeeelste veel thuis...moet zoiezo nog kijken voor een mooi nieuw halster en touw en misschien nog een touwhalster maar dat zie ik dan wel weer
moet wel zeggen dat ik niet zoveel hoef t sjouwen met me kinderwaggie en las ook iets over paardenkoekies al keer eerder op 1 of ander evenement de hele dag met zo een grote bak gesleurd was geen aanrader