Elise95 schreef:Die van mij krijgt een badeendje. eliseshelly@hotmail.comNEEE DIE MAG JE NIET WEGGEVEN, IS ONZE MASCOTTE!!!
stunning schreef:Elise95 schreef:Die van mij krijgt een badeendje. eliseshelly@hotmail.comNEEE DIE MAG JE NIET WEGGEVEN, IS ONZE MASCOTTE!!! koop er gewoon nog een
Ja maar toen kwamen daar verschillende mensen 's middags al mee, en nu nog steeds niemand..Hebben ze misschien expres een dag later de p&s verzonden?
Arielle_ schreef:Ja maar toen kwamen daar verschillende mensen 's middags al mee, en nu nog steeds niemand..Hebben ze misschien expres een dag later de p&s verzonden? zullen ze dat redden, heel nederland, in 1 dag??
stunning schreef:Haha dan zou ik maar snel een beslissing maken Christy morgen heb ik het papier voor me, en dan beslis ik denk ik of vannacht maar eens goed nadenken
iSaBeLL schreef:Vorige jaar volgens mij ook pas donderdag kregen de eerste hem binnen Janise, ga jij nou naar 4A?
Yvie_Juudje schreef:iSaBeLL schreef:Vorige jaar volgens mij ook pas donderdag kregen de eerste hem binnen Janise, ga jij nou naar 4A?Neee het is toch 5 geworden anders voelde ik me zoo alleen haha
Arielle_ schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat er niemand is die 'm vandaag al binnen krijgt..denk het ook niet want ik had ergens gelezen, volgens mij op de site van knhs dat hij pas de 14e uit komt...