jorien89 schreef:Ik heb een vraagje.. Was vnvd in een ruitersportwinkel en zag daar een blaadje liggen waarop stond dat er op 7 juni oefenspringen is. Lijkt me wel leuk om daar aan mee te doen, maarrrr nu zeiden ze daar in de winkel dat je dan niet perse een startkaart hoeft te hebben. Maar laat ik nu net op de site hebben gekeken, staat daar: "Deelname is toegestaan voor alle ruiters/amazones die lid zijn van de KNHS." Houd dat lid zijn dan in, dat je een startkaart moet hebben??
Zelfs ik weet dat niet. Lotte misschien? (Was het toevallig een Ruitersportzaak die ook toevallig elk jaar op de Ruiterdagen te vinden is)
Mbt nieuwe website: die komt er dus aan. Sommige zaken moesten aangepast worden aan de 'hedendaagse' wensen. Zoekmachines zoals Google zullen onze website veel aardiger gaan vinden dan op dit moment het geval is, dit soort verbeteringen zijn er dus ingebouwd. Programma-code voor de startlijsten vernieuwd zowat elk jaar, waarom de website dan niet
.
Deze stamt momenteel uit 2004, het jaar dat ik begonnen ben bij de Organisatie van de Ruiterdagen en het hele Internet-startlijsten-en-uitslagen-distributie-verhaal.
Al met al dus weer een leuke nieuwe mijlpaal...