Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
calice schreef:DideH schreef:Heb die nog een aaitje gegeven, maar ze was vooral heel druk met hooi eten dus heb dr maar met rust gelaten
En jaaaaa ik heb de enige echte jesse gezien!Je zult vast megod geen idee hebben gehad van wie ik was calice
ik was die gekke trol met die lange krullende haren die je later nog tegenkwam op de renbaan toen jesse zn eend had
Haha gekke trol ben je zeker niet in mijn ogen.
Weet nog wie je bent.
Die eens heeft de hele trein nog op stelten gezet en de halve avond door de kamer gecrost.
Fenneeee schreef:Ja bij de bokt lounge ! Hebben we hem even goed geplakt hahahah
, hij ging over tenen heen rijden in de trein, met die flappers van die eend. echt sommige lagen bijna onder hun stoel van het lachen en ik schaamde me dood
.
!
.

calice schreef:Fenneeee schreef:Ja bij de bokt lounge ! Hebben we hem even goed geplakt hahahah
Inderdaad, lang leven de lounge, hij ging over tenen heen rijden in de trein, met die flappers van die eend. echt sommige lagen bijna onder hun stoel van het lachen en ik schaamde me dood
.
Waar kan ik trouwens de foto's van HE posten?