nou dat paardje is nu al 1.67 en is pas drie dus hij is niet heel klein haha ;p
ik doe 4 vwo, sta alleen voor nederlands en wiskunde een onvoldoende,
dus is nog de vraag of ik over mag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
oh dat is minder maar ik duim voor je we hebben nog even!
Nou, toen papa terug was met stro/hooi heb ik alles naar de opslag gesjouwd ( 7 keer heen en weer met de kruiwagen, was echt kapot daarna
) Toen heb ik dat helemaal mooi gemaakt haha, en alles schoon gemaakt, nu is het dus weer perfect^^ Nou toen heb ik de hele stal van ep leeg gehaald en weer vol gegooid met stro en hooi! En een eigen voerbak gecreeërd (of hoe je dat ook schrijft)! jaja ik was lekker creatief bezig vandaaag! En ik ben nu ook moe door dit allemaal te typen maar heb al tijdje niks gepost in het topic dusja het mocht wel weer even. hahahaah naja morgen hele stal van de kleine doen & rijden en proefje oefenen want aankomende zaterdag weer een heerlijk buiten concourtje (:
hopelijk na de zomervakantie en anders in Januari
Gaaf hoor! 
Blijf volgend jaar ook latijn doen, wat niet echt veel mensen hadden verwacht haha ahum
Bijna iedereen stopt er bij ons mee, dus dat gaan echt hele leuke latijnlessen worden zeg haha 

hahah misschien kom je het vriendje van mn zus nog tegen in utrecht, die gaat daar volgend jaar ook farmacie studeren 

en straks weer lekker rijden, echt ik waardeer het zo weer haha