palousa_boy schreef:Ging afgelopen jaar ook goed
Nou vooruit dan maar!
Als je maar niet met lege handen aankomt

En voor mij mijn favoriete stalletje reserveert
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zucchero schreef:listiglistje schreef:Ben ik straks de enige bejaarde zuiperd![]()
Hey hallo.... En ik dan? Ben ik niet oud genoeg of drink ik te weinig?
Of, nog erger, te OUD en te weinig drinken?
laat het ons smaken, we maken er gewoon weer een gezellige boel van!listiglistje schreef:Zucchero schreef:Hey hallo.... En ik dan? Ben ik niet oud genoeg of drink ik te weinig?
Of, nog erger, te OUD en te weinig drinken?
Excuus 2 bejaarde zuiperdslaat het ons smaken, we maken er gewoon weer een gezellige boel van!
Ga ik met mijn dressuurknol weer mee op het menterreintje achter, dat strekbaantje was lachen!!!!

listiglistje schreef:Excuus 2 bejaarde zuiperdslaat het ons smaken, we maken er gewoon weer een gezellige boel van!
Ga ik met mijn dressuurknol weer mee op het menterreintje achter, dat strekbaantje was lachen!!!!
listiglistje schreef:Voor ons de stal in het kleine gangetje langs de wasplaats! De mijne vond het vorig jaar super leuk om de hele dag naar de picknicktafel te loeren,
druk verkeer van paarden langs hem heen en om van iedereen die langsliep een aai te ontvangen...hij vondt het helemaal geweldig!
ambre schreef:Stond ik vorige x niet naast jou Yvonne?
Dat waren wel super hokken!
O nee,naast Anne Marie geloof ik.
Ach wie weet komt het schip met geld wel een binnen,dat moet toch een x losgetrokken worden.
Dan ben ik er namelijk wel bij.Met een koelkast vol drank natuurlijk!
Want we zullen vast wel stroom hebben in ons hutje.
Zucchero schreef:listiglistje schreef:Excuus 2 bejaarde zuiperdslaat het ons smaken, we maken er gewoon weer een gezellige boel van!
Dat veldje waarvan Zucchero in iedere hoek het gras wou proeven en ik maar braaf met hem meelopen