ben vanochtend vroeg heel snel ernaartoe gegaan heb 2 hv polo crown vesten weten te bemachtigen helaas waren de kwpn dingen al op maar als het goed is vullen ze dat wel voor je aan. en een zakje slobber meegenomen
KLet goed op dat ze wel alles eraf halen vd beveiliging aangezien ik nu net zie dat ik nog een beveiliging op me vest heb zitten helaas bij de mouw
Suzie99
Geplaatst: 16-10-13 16:50
Priscilla_90 schreef:
KLet goed op dat ze wel alles eraf halen vd beveiliging aangezien ik nu net zie dat ik nog een beveiliging op me vest heb zitten helaas bij de mouw
Dat is wel jammer..
dancer_
Geplaatst: 16-10-13 16:53
Priscilla_90 schreef:
Oh dat gebeurt elk jaar Vorig jaar had ik een rijbroek en halster met dat ding er nog aan
miss_lizje
Geplaatst: 16-10-13 17:07
Ik ben ook terug. Zal even wat foto's uploaden.
edit:
De kleuren anky's. De witte en donderblauw zijn vhz
De singels bij de ingang. Waren vooral vhz singels en lang.
Burberry deken.
Halster waren er weinig in cobmaat. Er waren wetherbeeta dekens in kleine maten.
Voor de rest niet veel bijzonders, ze hebben nu wel voor normale prijsen Cowboy Magic in hun arsortiment. Daar ben ik erg blij mee.
Zelf alleen zweepjes, handschoenen, CM yellow out, rosborstel en een longleerlijn gekocht. Meer had ik toch niet nodig of vond ik nogsteeds niet genoeg afgeprijst .
Laatst bijgewerkt door miss_lizje op 16-10-13 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Remark
Geplaatst: 16-10-13 17:13
Ash_ schreef:
Gaat dat niet wapperen dan?
nope, althans die keer niet.
Remark
Geplaatst: 16-10-13 17:16
Mijn aankopen
de ankypad gaat weer de verkoop in, hij was paarser dan ik dacht helaas...
Dan weet ik nog niet of ik ga.. Net geopereerd en vind t dan best risicovol om te gaan, stel iemand knalt tegen je aan enzo
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 16-10-13 17:48
Pfff nou ik heb maar niks gekocht. Had wel wat dingetjes maar ik had geen zin daar een kwartier voor in de rij te staan. Dekens waren al uitverkocht in mijn paard zijn maat. Vind het weer minder geworden tov voorgaande jaren. Ga zaterdag nog een x met paar mensen dan neem ik die dingetjes wel mee en dan hopen dat er nog wat nieuwe/andere dingen zijn...
_Ijslander
Geplaatst: 16-10-13 17:49
Oehhh de hv polo van Remark moet ik ook hebben Weet iemand hoe het met de beenbescherming zit? Ligt er veel en qua kleuren? Ligt er toevallig ook shet bij of moet ik dan echt naar binnen
En ik hoop ook dat de KWPN vesten weer aangevuld worden, ik ga zaterdag en hoop dat het dan wat minder druk is
Siepie
Geplaatst: 16-10-13 17:50
Ik ga zondag heen, wordt mn eerste keer! Ik ben benieuwd met wat ik thuis ga komen!