Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Offline schreef:xsuzannexx schreef:Volgens mij zijn juist niet alleen profs door maar, organiseren ze deze cup juist om ,ensen die het geld er
Niet voor hebben wel een kans te geven. En ze hadden zich wel aan het filmpje mogen houden
Wamt het was voor ons ook even kijken of hier wel 300 km voor wouden rijden. Maar we hebben het gedaan
En we zijn door.
Dat was indd de insteek om mensen die er wel het talent en het paard er voor hebben maar niet het geld die een kans te geven via deze weg. Maar als ik dan vervolgens een paar namen voorbij hoor komen denk ik; goh, die hebben al de duurste knollen en sponsoren en gaan dan toch meedoen om " ontdekt" te worden ?
Vind indd dat ze de " niet ontdekte" een kans moeten geven en dat de al bekende ruiters zo sportief moesten zijn om niet mee te doen.
hayka schreef:Dank je wel, maar vind de uitspraak niet echt collegiaal... Ik begin dan meteen te twijfelen omdat ik ook maar een huis, tuin en keuken ruiter ben die er heel hard voor traint en werkt!
Helaas merk ik steeds meer rare belevingen van mensen als het goed met je gaat, zeker omdat iedereen heel hard moet werken om iets te kunnen bereiken. Ik heb inderdaad een gaaf paard (vind ik zelfmet mooie beweging), maar dat betekend niet dat het zomaar automatisch gaat... en dat je het kado krijgt.
Ik vind het belangrijk dat je naar jezelf blijft kijken en naar je eigen sterke en minder sterke punten dan naar een ander... Het is te makkelijk om een ander negatief te benaderen. Sorry als ik iemand voor het hoofd stoot door deze uitspraak...
romygic schreef:Ben het wel met je eens dat ze heel erg naar de kwaliteit van de paarden keken.. Maar ja op zich snap ik het ook wel weer ze willen gewoon het beste daar.. Toch had ik het fijner gevonden als ze (en nu spreek ik voor mezelf) me gelijk bij de eerste selectie eruit geknikkerd hadden. Mijn paard heeft nette bewegingen maar kan zeker niet op tegen die super paarden daar dus dan was ik liever thuis gebleven i.p.v 3,5 uur richting rotterdam..