Jinte schreef:Wij gaan naar de duo sulky
Veel plezier

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heel erg verkouden, hoofdpijn en rond een uur of 2 was het heel erg warm. Dat samen maakte dat ik bijna van mijn stokje ging! Dus ook weinig rondgelopen. 2x een rondje gemaakt en cowboy magic gekocht en een fleecedeken voor 15 euro. Voor de rest veel gezeten, veel gedronken en gegeten.
 Heel erg verkouden, hoofdpijn en rond een uur of 2 was het heel erg warm. Dat samen maakte dat ik bijna van mijn stokje ging! Dus ook weinig rondgelopen. 2x een rondje gemaakt en cowboy magic gekocht en een fleecedeken voor 15 euro. Voor de rest veel gezeten, veel gedronken en gegeten.  ) gezien en dat was erg leuk.
 ) gezien en dat was erg leuk.                                                         

bij die belgen!!!!!!
 bij die belgen!!!!!!  

Maar jah volgend jaar beter
 Maar jah volgend jaar beter  ga ze vandaag maar eens bekijken. maar mot eerst me folders lopen en dan stallen uitmesten en douchecel schoon maken
 ga ze vandaag maar eens bekijken. maar mot eerst me folders lopen en dan stallen uitmesten en douchecel schoon maken  

dan zal ik m eens aandoen
 dan zal ik m eens aandoen                                                         

? Weet iemand dat?
? Weet iemand dat?