Heb het weer erg gezellig gehad. Helaas voelde ik me knap beroerd Heel erg verkouden, hoofdpijn en rond een uur of 2 was het heel erg warm. Dat samen maakte dat ik bijna van mijn stokje ging! Dus ook weinig rondgelopen. 2x een rondje gemaakt en cowboy magic gekocht en een fleecedeken voor 15 euro. Voor de rest veel gezeten, veel gedronken en gegeten.
Baalde echt, maar goed, niks aan te doen. Tim lips, Imke en Tineke, Anky en Rieky, Horse agility en pura raza espanõl (hoe je dat ook mag schrijven ) gezien en dat was erg leuk.
Resfeber
Geplaatst: 11-09-11 10:16
Peerke_ schreef:
Ik zoek nog roze beugelblokjes, iemand een stand gezien waar ze die verkopen ?
Roze heb ik nog nooit gezien! Je kan ze ook zelf roze spuiten.
pff goede morgen mensen!! toch nog even melden dat ik gisteren super heb genoten... alleen toch baal ik beetje van me foto`s Maar jah volgend jaar beter ga ze vandaag maar eens bekijken. maar mot eerst me folders lopen en dan stallen uitmesten en douchecel schoon maken
Ik miste bij masterhorse trouwens wel het koekjes scheppen. 2 jaar terug hadden ze van die soort stokbroodjes voor paarden. Die waren hier echt favoriet !
pinkie87
Geplaatst: 11-09-11 10:31
Jilletje schreef:
en ik heb ook een emmer met koekjes geschept ik twijfelde eerst maar op het laatste moment toch gedaan :p net alsof we in de snoepwinkel waren
jah leuk was dat je ow heb je even toegevoegd op msn wilde je wat vragen hihi
Veel plezier iedereen die vandaag gaat!!!! Ik heb het gister super mega tof gehad ( allemaal te lezen in mn verslag in mn onderschrift ) als mensen toevallig nog foto's van Patrice hebben ( bokt probleempaard van gister) zou ik het heel leuk vinden als ik deze ook zou mogen hebben!!! Nogmaals super veel plezier iedereen