Manon88 schreef:Charlenexx schreef:Ik kom niet meer bij hieren dan als een ezel gaat blaten Ahdoooohhh
Zo fout
![]()
![]()
![]()
Ik ook niet meer. Het uiterlijk van die knol hielp ook al niet echt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Manon88 schreef:Charlenexx schreef:Ik kom niet meer bij hieren dan als een ezel gaat blaten Ahdoooohhh
Zo fout
![]()
![]()
![]()
Wuis schreef:Man zeur niet zo, het is toch logisch dat we fanatiek voor ons eigen land zijn.
KirstenG schreef:valt het jullie trouwens ook op... dat bij de gallopappuyementen het helemaal niet regelmatig is... de ene keer van links naar rechts 6 galoppassen dan van rechts naar links 5 of 7 en dan weer van links naar rechts 6 of 7...
WildWings schreef:Myukii schreef:Jeutje, doe anders rustigLaat ik het anders zeggen: dan lees je toch níét in het topic
Ik vind het verder WEL, en net als jullie OOK leuk om het topic bij te houden. Alleen dat afgeven op de duitsers niet.
Ik zeg nergens dat ik het hele topic niet wil lezen, dat wil ik wel, alleen ik snap het eeuwige afgeven op 'die duitsers' gewoon niet, het is zo kinderachtig en afgrijselijk kleuterig zoals het af en toe gaat (niet alleen in dit topic, overigens, ook andere OStopics en VNtopics)
MarrieLeen schreef:Jup.Het lijkt wel of er vliegtuigen overkomen joh, of is dat ook zo?
WildWings schreef:Wuis schreef:Man zeur niet zo, het is toch logisch dat we fanatiek voor ons eigen land zijn.
Daar zeg ik ook niets van.. lezen en interpreteren is een kunst he? Het gaat om die eeuwige duitserhaat die je hier en in andere topics steeds ziet die gewoon vreselijk onvolwassen is. Dat heeft niets met fanatisme voor je eigen land te maken, dat gaat gewoon verder dan dat.
Wuis schreef:Deze overtreft HP denk ik wel..