Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Esperanza schreef:Oeeeh, ik kan zo slecht tegen onrecht.... *krijgt nu onwijze jeuk*
ondertussen ben je er maar mooi klaar mee, maar goed, het leed is geschied, dus maak er het beste van
ook die hebben we zes uur na de dekking gespoeld zodat de baarmoeder schoon was. Zij is drachtig.Sammie schreef:de irritaties over de persoon ga ik mij even niet over uit laten.
Als de ruin 2,5 maand voor de dekking is gecasteerd is de kans klein dat de ruin nog levend sperma had. Het zal waarschijnlijk niet onmogelijk zijn, maar meestal is dat sperma na 6 weken toch aardig dood/op.

piewie schreef:Even terug komen op het ruinen. tis inmiddels 3 maanden geleden, ze had hem in de opfok staan en vandaar uit meteen laten zadelmak maken (duurde een maand.) dus ze hebben hem na 2 a 3 weken geruind te zijn (is op zadelmak maak plaats gebeurd) bij ons in het land gezet....
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is, want zelfs ik moest ff goed rekenen....