23 augustus Lieveren wie gaat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Roxx

Re: 23 augustus Lieveren wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 10:32

Het terrein is goed te doen, je ziet wel sporen van auto's, maar ik kon in ieder geval zo weer wegrijden (wel zonder trailer moet ik zeggen). Valt best mee dus. In de dam hebben ze rijplaten gelegd, dus daar loop je ook niet tegen problemen aan. Weet natuurlijk niet hoe het vanmiddag is, maar vanochtend was het dus goed te doen. Neem wel geld mee voor een bakje koffie, want het duurt vrij lang voor je je protocols weer hebt. Knipoog Ik was vanochtend even bij iemand te kijken, maar die had na ruim anderhalf uur eindelijk 1 coupon terug. De 2e heb ik maar niet meer afgewacht, moet vanmiddag zelf nog naar Haulerwijk.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 10:47

just_bassie schreef:
Is er ook iemand die mij kan vertellen hoe het terrein er nu bij ligt?
Is het parkeerterrein ook droog of zie je sporen?
Ik ben als nr 3 na 1 uur!
Iedereen heel veel succes!!

Ik kom net terug. Gras is wat aan de lange kant, maar het terrein ligt er super bij!

had 180 en 183 in de M1
nu terug om te schrijven

Rieta_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 11:24

ik ben ook net terug. Terrein is idd super maar het gras is echt veelste lang... maarja ik had 180 en 188 punten en een 5e prijs dus helemaal super!!

Midnight16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 13:37

Gefeliciteerd allebei! Leuk dat je nieuwe paard het ook al zo goed doet Rieta! Haha!

Ik had 192 en 187 punten en een vierde prijs in het M1.

_Nestor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 15:32

Het terrein viel mee ja, maar wat een hoog gras! Hadden ze wel even mogen maaien!
Moest gelukkig als eerste starten, maar jammer genoeg kwamen we er na een paar onderdelen achter dat de letters niet goed stonden.
De M en F waren verwisseld, konden dus weer overnieuw beginnen.
Maar niet klagen hadden toch nog 188 en 190, twee keer derde prijs!

BrightVjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 16:57

Het gras vondt ik ook wat aan de lange kant.
maar het ging super.
had 189 en gedeelde 1e maar die ander kreeg de prijs en 192 en 1e Haha!
ging super Cool

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 17:17

Het gras was alleen maar goed, als je het gaat maaien krijg je pas een grote modderzooi! Ik vond het goede zet om het te laten staan.

Ik heb vanmiddag gereden (in de regen Scheve mond ) en had er een fijn gevoel bij.
1e proef 207 en de 4e prijs en de 2e proef 185 Verward Het was idd geen winst
waar, maar 185 was wel heel laag!

Maar goed, ik was tevreden en ik vind het nog steeds een fijn concours!

Marielle_93

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 17:18

ik heb ook fijn gereden en 185 en 177,vond het een beetje jammer.
maar idd blijft een mooi concours.

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 18:01

Ik heb ook heel fijn gereden, het ging zoveel beter dan mijn debuut vorige week Lachen Lachen
Fijn concours en het was ook helemaal niet glad! De galop ging wel wat voorzichtig, en bij de 2e proef regende het best hard, dus bij het afgroeten zette vita demonstratief haar kont in de regen, dus ik kon afgroeten naar H Nagelbijten / Gniffelen haha daar kon ik wel op lachen, en de jury ook Tong uitsteken
Ohja mijn punten waren 186 en 183 Lachen dus L2+3 Haha!

Ik weet trouwens niet of ik nog prijs had, ik stond bij de eerste proef gedeelde 4e en er waren 4 prijzen.. en er moesten nog 2 uitslagen komen, maar het duurde zo lang dat we daar maar niet meer op gewacht hadden Knipoog

just_bassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 18:34

Ik ben ook terug, idd hield het terrein erg goed!
We hebben een heerlijke 1e proef gereden, de 2e proef konden nog een paar kleine puntjes iets beter!
Maar we kregen zelfs 207!!met een 1e prijs en 190 met een 6e prijs dus helemaal tevreden.
We hebben nu in 4 wedstrijden 9 punten gehaald...dus mag zeker niet klagen

@Trisca, zat jij in de 2e Z proef te schrijven?

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:19

yep! Ik zat de tweede proef in de Z1 Lachen

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:33

Hallo!!

Ik ben nog heel ff heen geweest met mijn jonge.
Er was nog 1 hoedje aan het rijden, verder niemand meer.

Vanmorgen heb ik je nergens gezien Rieta, dus ben weer weg gegaan.

Als er nog iemand is die op het allerlaatst er was, ik was op een vos D pony aan het rijden tussen de trailers. Grijs springjasje, hele vieze witte broek en voor de moeite ook ff wit dekje. De witte kleren had ik al aan, en ha geenzin om me om te kleden. Had ook eventjes mijn bodyprotector omgedaan, je weet maar nooit Tong uitsteken .
Pony gedroeg zich geweldig, wel heel wat afgehinnikt tot grote ergernis van mij. En toen kwam mijn buurmeisje nog met een gevulde koek aan, die was over, zat nog in het bakje. Snurksnurk en weg was pony Clown
Maar alles ging goed Haha!
Heb no wel een aantal hoedjes gezien bij de prijsuitreiking, maar wist zo snel niemand te herkennen. Was daar een bokker bij??

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 19:36

mistid schreef:
Ik sta rond kwart over 8 op het terrein mijn buurmeisje aanmoedigen! Laatste wedstrijd B. Wss ben ik er tot half 11 ofzo, om 2 uur vertrekken wij richting Hoogeveen voor een springwedstrijd. Zal ik ook mijn fototoestellie meenemen?
Wie op foto/filmpje wil en voor half 11 moet starten moet ff pb'tje sturen!
Paulien, ga je met de fiets of auto? Als je verzopen bent moet je mij ff een smsje sturen, kun je vast droge kleren bij ons ophalen Tong uitsteken

heywas dat niet annamarie? van die ouders waar we de wedstrijd was???

Tango40

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:37

mistid schreef:
Hallo!!

Als er nog iemand is die op het allerlaatst er was, ik was op een vos D pony aan het rijden tussen de trailers. Grijs springjasje, hele vieze witte broek en voor de moeite ook ff wit dekje. De witte kleren had ik al aan, en ha geenzin om me om te kleden. Had ook eventjes mijn bodyprotector omgedaan, je weet maar nooit Tong uitsteken .
Pony gedroeg zich geweldig, wel heel wat afgehinnikt tot grote ergernis van mij. En toen kwam mijn buurmeisje nog met een gevulde koek aan, die was over, zat nog in het bakje. Snurksnurk en weg was pony Clown
Heb no wel een aantal hoedjes gezien bij de prijsuitreiking, maar wist zo snel niemand te herkennen. Was daar een bokker bij??

Dat allerlaatste hoedje was ik Clown Ik de regen, maar toch nog 205 en 220 Bloos met een eerste plaats!! Ben super tevreden aangezien er nog veel foutjes in mijn proeven zaten. (Het kan dus nog steeds beter)

Trisca: moesten jullie nou zo hard om mij lachen of om iets anders??? Tong uitsteken

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:37

Jaa dat is idd Annemarie Ja
Die was 1e en 2e met 208 en 198

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:38

Jaa dan hadden jullie die Bordeaux trailer!! Gefeliciteerd hoor!
Komen Sanne en ??(ken 'r wel, maar weet de naam niet) eraan, mogen wij jou als 1e feliciteren Tong uitsteken
Vond ik wel heel grappig Knipoog

Tango40

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:44

mistid schreef:
Komen Sanne en ??(ken 'r wel, maar weet de naam niet) eraan, mogen wij jou als 1e feliciteren Tong uitsteken

HAHAHA ja een bordeaux rode trailer. Het het waren Sanne en Loes die mij kwamen feliciteren.

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 19:45

ik vond het ook erg goed terein..... was erg vroeg vanmorgen pony was nog aan het slapen Tong uitsteken rond 6 uur Tong uitsteken maarjah moest even wassen en de hoefsmid kwam ook en hij en hij heeft extra nagels er in gedaan dus kon lekker rijden Haha!
de bien en zwaantje waren elke keer aan het hineken Haha! vet lief Tong uitsteken allen zwaantje was tijdens het los rijden erg vervelend elke keer als ik aan wou springen in galop ging ze bokken en toen nog een keer alleen met6 4 benen de lucht in Boos! en toen was ik het zat! even boos geworden en toen was ze erg braafjes Haha!
de eerste proef had ik 184 punten en de 2de proef 171 deze ging niet geweldig... in de b
met bien moest ik ander half uur wachten Boos! dus laten grazen rond half 1 het hoofdstel in gedaan en los gaan rijden stappen ging wel goed maar draf en galop was ze erg sterk Boos! dus de proeven ging dus helemaal niet goed had 173 en 175 voor de eerste keer L1

ik heb een aantal gezien Haha! rieta heb jou gezien Tong uitsteken dewi heb ik ook gezien hiervan bokt.... ik weet niet of ik xsiep heb gezien maar heb dus 2 fjorden gezien eentje van dewi en dan die anderen van volgens mijn xsiep???

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 19:46

mistid schreef:
Jaa dat is idd Annemarie Ja
Die was 1e en 2e met 208 en 198

hahah leuk!!! jah ik hoorde hetvan annemarie Haha! ik heb even nog met der gesproken en ga vanavond naar norg naar normaal!!! Haha! annemarie komt ook gezellig!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:52

Tango40 schreef:
mistid schreef:

HAHAHA ja een bordeaux rode trailer. Het het waren Sanne en Loes die mij kwamen feliciteren.

Haha oke Tong uitsteken

@CL
Wij gaan niet, morgen autocross Eelde.

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:00

Tango40 schreef:
mistid schreef:
Hallo!!

Dat allerlaatste hoedje was ik Clown Ik de regen, maar toch nog 205 en 220 Bloos met een eerste plaats!! Ben super tevreden aangezien er nog veel foutjes in mijn proeven zaten. (Het kan dus nog steeds beter)

Trisca: moesten jullie nou zo hard om mij lachen of om iets anders??? Tong uitsteken

Jeutje, was jij dat? Als laatste starten en nog ff met een dikke prijs
wegwandelen Tong uitsteken . Ik heb nog even bij Gea gestaan toen jij aan het
inrijden was. Ik zei nog tegen een vriendin; zij heeft zo'n bekend
gezicht. Ik weet niet, maar geloof dat ik je ergens van ken!

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 20:04

wij wel!!! Haha! wij gaan nu doegdoeg

Rieta_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:05

mistid: was er toch echt val niet meer zo op zonder bonte Knipoog iedereen gefeliciteerd met jullie punten en prijzen!!

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:30

Hey Rieta, ook lekker gereden zie ik Lachen top man, gaat lekker he? Zei vanmiddag nog tegen Elske; "Volgens mij klikt het met deze veel beter dan met de bonte" Fijn hoor!

wembleyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:38

zooo wat een dag zeg....

vandaag heb ik L2 paarden gestart

erg lekker gereden uiteindelijk!!!! moest in de volle regen rijden, bah wat vies zeg.
Maar goed daar hadden we allemaal last van. Toen ik aan het inrijden was kwam ik er achter dat ik er een beetje vroeg op zat, toen een beetje gestapt en met 2 voor me heb ik hem weer op gepakt.
Eenmaal in de 1e ring liep hij wat gespannen en kon ik niet echt fijn rijden, deze ring had ik 187

Daarna ging in na de 2e ring, en toen kwam DE RAMP!!!!! terwijl ik om de ring reed van mn 2e proef sloeg mijn paard ontiegelijk hard tegen de achter kant van de 1e jury, NEE HE EEN MEGA DEUK.....
Ik schaamde me dood ik dacht dit word niks meer.
Ik heb mn paard flink op zn kop gegeven maar dit deed hij echt uit jolig heid, dan kan hij vaak zo lekker bokken. Maar goed... toch ma de 2e proef in, GELUKKIG uiteindelijk bleek het dat ik zo goed had gereden dat ik 1e was met 211 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW.... de deuk is via de verzekering geregeld, maar ben toch wel geschrokken en blij volgende keer wel uit de buurt van jury autos.

de punten maakten natuurlijk uiteinelijk alles goed in middels heb ik 12 in het L2 en ben M1 start gerechtigd...

xsiem jou heb ik ook nog gezien ik reed tegelijkertijd met jou in ik zat op dat zwarte paard!!weet ni of je me gezien had ma herkende je foto