Ik was vanochtend even bij iemand te kijken, maar die had na ruim anderhalf uur eindelijk 1 coupon terug. De 2e heb ik maar niet meer afgewacht, moet vanmiddag zelf nog naar Haulerwijk. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik was vanochtend even bij iemand te kijken, maar die had na ruim anderhalf uur eindelijk 1 coupon terug. De 2e heb ik maar niet meer afgewacht, moet vanmiddag zelf nog naar Haulerwijk. just_bassie schreef:Is er ook iemand die mij kan vertellen hoe het terrein er nu bij ligt?
Is het parkeerterrein ook droog of zie je sporen?
Ik ben als nr 3 na 1 uur!
Iedereen heel veel succes!!

) en had er een fijn gevoel bij.
Het was idd geen winst

haha daar kon ik wel op lachen, en de jury ook 
dus L2+3 
.
mistid schreef:Ik sta rond kwart over 8 op het terrein mijn buurmeisje aanmoedigen! Laatste wedstrijd B. Wss ben ik er tot half 11 ofzo, om 2 uur vertrekken wij richting Hoogeveen voor een springwedstrijd. Zal ik ook mijn fototoestellie meenemen?
Wie op foto/filmpje wil en voor half 11 moet starten moet ff pb'tje sturen!
Paulien, ga je met de fiets of auto? Als je verzopen bent moet je mij ff een smsje sturen, kun je vast droge kleren bij ons ophalen
mistid schreef:Hallo!!
Ik ben nog heel ff heen geweest met mijn jonge.
Er was nog 1 hoedje aan het rijden, verder niemand meer.
Vanmorgen heb ik je nergens gezien Rieta, dus ben weer weg gegaan.
Als er nog iemand is die op het allerlaatst er was, ik was op een vos D pony aan het rijden tussen de trailers. Grijs springjasje, hele vieze witte broek en voor de moeite ook ff wit dekje. De witte kleren had ik al aan, en ha geenzin om me om te kleden. Had ook eventjes mijn bodyprotector omgedaan, je weet maar nooit.
Pony gedroeg zich geweldig, wel heel wat afgehinnikt tot grote ergernis van mij. En toen kwam mijn buurmeisje nog met een gevulde koek aan, die was over, zat nog in het bakje. Snurksnurk en weg was pony![]()
Maar alles ging goed![]()
Heb no wel een aantal hoedjes gezien bij de prijsuitreiking, maar wist zo snel niemand te herkennen. Was daar een bokker bij??
Ik de regen, maar toch nog 205 en 220
met een eerste plaats!! Ben super tevreden aangezien er nog veel foutjes in mijn proeven zaten. (Het kan dus nog steeds beter)
mistid schreef:Jaa dan hadden jullie die Bordeaux trailer!! Gefeliciteerd hoor!
Komen Sanne en ??(ken 'r wel, maar weet de naam niet) eraan, mogen wij jou als 1e feliciteren![]()
Vond ik wel heel grappig
rond 6 uur
maarjah moest even wassen en de hoefsmid kwam ook en hij en hij heeft extra nagels er in gedaan dus kon lekker rijden
vet lief
allen zwaantje was tijdens het los rijden erg vervelend elke keer als ik aan wou springen in galop ging ze bokken en toen nog een keer alleen met6 4 benen de lucht in
en toen was ik het zat! even boos geworden en toen was ze erg braafjes 
dus laten grazen rond half 1 het hoofdstel in gedaan en los gaan rijden stappen ging wel goed maar draf en galop was ze erg sterk
dus de proeven ging dus helemaal niet goed had 173 en 175 voor de eerste keer L1
rieta heb jou gezien
dewi heb ik ook gezien hiervan bokt.... ik weet niet of ik xsiep heb gezien maar heb dus 2 fjorden gezien eentje van dewi en dan die anderen van volgens mijn xsiep??? mistid schreef:Jaa dat is idd Annemarie![]()
Die was 1e en 2e met 208 en 198
ik heb even nog met der gesproken en ga vanavond naar norg naar normaal!!!
annemarie komt ook gezellig! Tango40 schreef:mistid schreef:Jaa dan hadden jullie die Bordeaux trailer!! Gefeliciteerd hoor!
Komen Sanne en ??(ken 'r wel, maar weet de naam niet) eraan, mogen wij jou als 1e feliciteren![]()
Vond ik wel heel grappig
HAHAHA ja een bordeaux rode trailer. Het het waren Sanne en Loes die mij kwamen feliciteren.
Tango40 schreef:mistid schreef:Hallo!!
Ik ben nog heel ff heen geweest met mijn jonge.
Er was nog 1 hoedje aan het rijden, verder niemand meer.
Vanmorgen heb ik je nergens gezien Rieta, dus ben weer weg gegaan.
Als er nog iemand is die op het allerlaatst er was, ik was op een vos D pony aan het rijden tussen de trailers. Grijs springjasje, hele vieze witte broek en voor de moeite ook ff wit dekje. De witte kleren had ik al aan, en ha geenzin om me om te kleden. Had ook eventjes mijn bodyprotector omgedaan, je weet maar nooit.
Pony gedroeg zich geweldig, wel heel wat afgehinnikt tot grote ergernis van mij. En toen kwam mijn buurmeisje nog met een gevulde koek aan, die was over, zat nog in het bakje. Snurksnurk en weg was pony![]()
Maar alles ging goed![]()
Heb no wel een aantal hoedjes gezien bij de prijsuitreiking, maar wist zo snel niemand te herkennen. Was daar een bokker bij??
Dat allerlaatste hoedje was ikIk de regen, maar toch nog 205 en 220
met een eerste plaats!! Ben super tevreden aangezien er nog veel foutjes in mijn proeven zaten. (Het kan dus nog steeds beter)
Trisca: moesten jullie nou zo hard om mij lachen of om iets anders???
. Ik heb nog even bij Gea gestaan toen jij aan het
wij gaan nu doegdoeg
iedereen gefeliciteerd met jullie punten en prijzen!!
top man, gaat lekker he? Zei vanmiddag nog tegen Elske; "Volgens mij klikt het met deze veel beter dan met de bonte" Fijn hoor!