Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vajramani schreef:hesterv schreef:Dhr. Boom vind ik goede jury, werd ik met mn pony vaak door gejureerd, heel rechtvaardig
Deze had ik afgelopen week en kon mij totaal niet vinden in zijn punten.
nynkeline schreef:Nou ik ben weer terug..
Vanochtend om 6 uur ging de wekker en om 7 uur op stal. Om kwart voor 8 waren we onderweg, dus waren mooi optijd op het FK. Inrijden was echt kloote, was in baan 9 's ochtends. Proef ging fijn ondanks dat ik in een dikke onweersbui heb gereden. Resultaat was 2e met 63,17 % met als commentaar van de jury dat ik een hele netjese proef had neergezet en een mooie combinatie was!
Dus 's middags weer overrijden.. Sta ik eerst al niet op de startlijst, alles geregeld dus opgezadeld en rijden maar. Ze liep ontzettend fijn met inrijden dus ik zou starten, hadden ze mijn coupons niet!! Dus moest ik de baan weer uit, moeder coupons opgehaald en weer opnieuw starten.. Mijntje was toen alleen kapot, had net even niet moeten gebeuren van die coupons.
Ging minder dan 's ochtends maar nog niet heeel slecht 171 & 173 ??? Mijn instructrice had het wel iets hoger verwacht maarja.. Helaas... vond het bagger geregeld het hele FK
Gjilke schreef:Elbrich wat was nou het probleem bij je dressuurproef? Je barrage heb ik gezien, zat wel gang in! Maar inderdaad, te grote bochten voor een snelle tijd. Ach reservekampioen is ook erg knap!