smax schreef:Of Jan daar in zijn eentje wat aan kan doen
Maar hij kan het wel doorgeven, of die het doet is ten 2e natuurlijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
smax schreef:Of Jan daar in zijn eentje wat aan kan doen
Jan_Trel schreef:Jan, allereerst bedankt voor je 'uitzoekwerk', dit onderwerp is ook aan het eind van 2007/begin 2008 een 'hot' item geweest en daar heeft het WRAN-bestuur de volgende uitspraken gedaan, ik citeer even niet maar doe het zo:In het concept nieuwe regelboek wat op dit moment de leidraad is voor de wedstrijden staat dat in de L5 klasse een veiligheidshelm gedragen moet worden. Ik heb het nog even nagekeken maar ik heb nergens iets zien staan in de trand van "uitgezonderd de IHT".
Als de ALV besloten heeft dat er wel uitzonderingen zijn, dan zal dat ongetwijfeld in de definitieve versie van het regelboek worden opgenomen en is deze "kwestie" ook weer uit de wereld.
smax schreef:Maar he ef weer wat anders, ik ben nu bezig met de L5 en de L4 die staan vanavond op mijn site
ben benieuwd!!
er is iets veranderd wat ik niet kan verhelpen, dus duurde alles langer dan normaal
worden de foto`s loeigroot als je ze aanklikt das niet debedoeling, zal het zo snel mogenlijk proberen te herstellen
sommige lijken wat breedt, maar dat ligt aan mijn site!!!
smax schreef:Inmiddels de L5 er compleet op,de beste foto`s dansommige lijken wat breedt, maar dat ligt aan mijn site!!!
L4 ben ik nu druk mee bezig, dus nog even geduld
En zijn er anders nog anderen (naast Frans <ik blijf je site checken
> en evt Smax) die foto's van de L3 hebben? 
smax schreef:Ik heb alles online wat toonbaar is van Oosterwolde, de L3 heb ik er volgens mij niet, op, komt omdat ik even afwezig was, omdat ik mijn paard naar huis moest brengen, die had geen zin meer
vandaag net de site geupdate
smax schreef:Ik heb alles online wat toonbaar is van Oosterwolde, de L3 heb ik er volgens mij niet, op, komt omdat ik even afwezig was, omdat ik mijn paard naar huis moest brengen, die had geen zin meer
vandaag net de site geupdate
Rinza schreef:Wat is de naam van de site van de andere fotograaf? Ik kan alleen die van SMAX terug vinden.

nielsd schreef:JAZZ4ff: Heb je ook foto´s van mij en mijn palamino quarter in de L3 reining? Ik was als eerste aan start (startnr 310).
Niels