de schrik sloeg me om het hart toen ik je bericht las, dit had echt niet mogen gebeuren!! Wat ongelooflijk oneerlijk! Nauwelijks te bevatten Onvoorstelbaar triest
jeetje eenn uur geleden zat ik dit topic te lezen echt vreselijk kon even niet reageren dacht reageer daarlijk wel! Jeetje wat vreselijk ohh wat erg. Heel veel sterkte toe gewenst...
Jeetje zeg, ik ken jou en je paardje niet maar heb haar wel voorbij zien komen op een aantal topics... En ik vond het een prachtig paardje! Wat erg om te lezen dat ze er niet meer is, heb er gewoon kippenvel van... Ik wens je heel erg veel sterkte de komende tijd, en wil je nog even zeggen dat het echt een paardje blijft om trots op te zijn, ook als is ze hier niet meer bij je. Veel sterkte!
Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Je hebt je best gedaan voor haar. Ik weet zeker dat ze je daar ook heel dankbaar voor is. Geef jezelf niet de schuld, je hebt alles gedaan wat in je macht lag, alleen het lot heeft anders beslist.
Samantha Een paar dagen geleden nog je PBtje voor stalling en nu hoor ik net van Kim dat Sense er niet meer is.... ik geloof het bijna niet.. en jij nog minder denk ik... wat een nachtmerrie zeg.. vreselijk.. Veel te jong het arme beestje.. Weet verder ook niet veel meer te typen dan heeeel veel sterkte!
Ach meissie toch, wat verschikkelijk!! Had je eindelijk je eigen lieve beestje, en nu is ze er niet meer. Zit hier met een brok in mijn keel Heeeeeel veel sterkte en kracht toegewenst, vind het echt vreselijk erg voor je.
Ik kan het nauwelijks geloven, je lieve meisje met de prachtige ogen ....
Kippenvel overal, dit is zo oneerlijk ....
We zullen haar missen, want door al jouw mooie topics over haar hoorde ze er zo bij, ik leefde altijd zo met je mee, met je blijdschap met sense en je zorgen om haar ...