jottum schreef:Das mooi. En nu het programma
zo... goedemorgen... daar begint dit forum mee....
het tijdschema wordt hard aan gewerkt... ik denk morgen... uiterlijk woensdag.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jottum schreef:Das mooi. En nu het programma
Waar blijft-ie nou? Pannenkoek schreef:Het is nu al morgen........Waar blijft-ie nou?
TheVoice schreef:jottum schreef:Das mooi. En nu het programma
zo... goedemorgen... daar begint dit forum mee....![]()
het tijdschema wordt hard aan gewerkt... ik denk morgen... uiterlijk woensdag.....
jottum schreef:Speaking of....
Citaat:zo... goedemorgen... daar begint dit forum mee....![]()
Citaat:Ach volgens mij was het toch niet moeilijk om te bedenken dat er tijdschema bedoelt werd?![]()
Speaking of....
) info over zondag, maar ik wil zo graag weten of ik vrijdag ook vroeg op moet. jottum schreef:Ja nou geef je wel wat i(summiere) info over zondag, maar ik wil zo graag weten of ik vrijdag ook vroeg op moet.
tones schreef:En zaterdag.
Jan_Trel schreef:tones schreef:En zaterdag.
Tja, wat zal ik zeggen!!
Jan_Trel schreef:Vooruitziende blik of door ervaring wijs geworden?
............
kjcm schreef:en de dsba?
of stel ik nu een hele rare vraag??
Jan_Trel schreef:Citaat:Ik heb het tijdschema al klaar en ik kan je nu al vertellen dat het heel verrassend wordt en dat heel veel mensen vroeg op moeten op zondag, hetgeen niet mee gaat vallen na het spetterende feest wat er zaterdagavnd komt!!
Oeps erg verleidelijk als nachtmens zijnde. Wie zet al die WRAN en DAWRA onderdelen dan ook zondag!?
en gezond weer op.