Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Miska schreef:Ik heb dit topic vanaf het begin zo'n beetje gevolgd met her en der aftakkingen naar de HK.
Waar ik tot de conclusie kom dat TS, een groot ego heeft en denkt goed te zijn voor haar paard door m op zo'n jonge leeftijd al redelijk intensief te gaan berijden.
In beweging gezet wordt door haar prestatiedrang om verder te willen komen in de sport, schijnt ze te vergeten wat voor impact het op een dier kan hebben zowel lichamelijk als geestelijk.
Het feit dat geld geen rol speelt is ook overduidelijk, waardoor iemand snel naast zijn schoenen gaat lopen en zich zelf beter voelt dan een ander.
Niet openstaat voor kritiek en al helemaal niet naar zichzelf wil kijken en geen fouten toe zal geven, want immers TS weet het t beste!
Éen grote klucht als je het mij vraagt, wat niet weg neemt dat je een mooi paard hebt, maar verstandelijk zal TS in mijn ogen nog veel moeten leren over het wezen paard!
Een paard is al niet gebouwd om op te rijden van origine wat wij mensen bedacht hebben om te gaan doen, maar waarbij je ook nog eens op jonge leeftijd m gaat beleren en het dier niet eens volledig uitgegroeid is.
Heb je dan een bord voor je kop of mis je een paar hersencellen die nodig zijn om de rest goed te laten functioneren?!
Leuk paard, maar jammer dat het dier een eigenaar heeft die alleen maar wil presteren.
zou wat zijn als er op de hengstenkeuring allemaal spierloze, recht van de opfok getrokken hengsten rondliepen
Keesje schreef:De negatieve reacties in dit topic zijn echt beneden alle peil. Er is niks mis met het trainen van een 2,5 jarig paard, mits onder goede begeleidingzou wat zijn als er op de hengstenkeuring allemaal spierloze, recht van de opfok getrokken hengsten rondliepen
Relaxed schreef:Maud, ik heb bewondering voor je dat je hier zo rustig blijft reageren...Kunnen vele mensen nog wat van leren hier!
daNiielle_ schreef:Ik snap niet waarom we nog zeuren.
Onze meningen zijn duidelijk.

Miska schreef:Mogen we alleen maar positieve reacties plaatsen en TS een veer in dr reet douwen wat voor mooi paard ze heeft?!![]()
Dan had ze de titel van de opening even iets anders neer moeten zetten, waarbij je dit soort reacties niet uitlokt.
Ze heeft het dus zelf over zich uit geroepen, dus daar kun je mee dealen of niet!
Sorry hoor, maar als je dat van te voren niet bedenken kan....![]()
Maar dat zal haar nu hopelijk wel duidelijk zijn!
Niet dat het wat veranderen zal.... maar goed we houden de moed erin!
Ik krijg bijna het idee dat ze het wel leuk vindt al die aandacht!
Miska schreef:Het feit dat ze er nog geen slotje op heeft laten zetten, getuigt daar al enigzins van!
Ze wil haar paard nog steeds op deze manier onder de aandacht brengen met gegevens dat ze het paard al behoorlijk intensief rijdt.
Haar tegen reacties en verdere uitspraken die er in de HK verder op in gaan, maken dat nog meer duidelijk.
Dan ben je iemand met een groot ego, dunkt mij!
ThisIsMe schreef:Miska schreef:Het feit dat ze er nog geen slotje op heeft laten zetten, getuigt daar al enigzins van!
Ze wil haar paard nog steeds op deze manier onder de aandacht brengen met gegevens dat ze het paard al behoorlijk intensief rijdt.
Haar tegen reacties en verdere uitspraken die er in de HK verder op in gaan, maken dat nog meer duidelijk.
Slotje heeft ze al om gevraagd, als je dan toch al haar posts nagelezen hebt had je dat kunnen zien. En groot ego? Sterk staaltje van de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Ik heb zelden zulke onfatsoenlijk, aanmatigende reacties gezien als die ik van jou verschillende keren her en der op Bokt tegengekomen ben! Jij kan dan misschien wel vinden dat je heel slim bent en altijd gelijk hebt, daar hoeven anderen het niet mee eens te zijn, op mij kom je over als een drammerige kleuter die probeert indruk te maken op zijn vriendjes door bijdehand te doen.

jij weet hoe je paard is en vanaf een topic van de computer kunnen andere mensen niet gaan bepalen hoe jou paard in elkaar zit en wat de beste methode is!
Paintlinger schreef:Relaxed schreef:Maud, ik heb bewondering voor je dat je hier zo rustig blijft reageren...Kunnen vele mensen nog wat van leren hier!
De persoonlijke aanvallen via PB en in het HK topic zien we maar even door de vingers
heb ik geen problemen mee Miska schreef:Het feit dat ze er nog geen slotje op heeft laten zetten, getuigt daar al enigzins van!

Citaat:Paintlinger schreef:
Mijn (bijna) 3 jarige Paintlinger is zadelmak!
Ik heb er vandaag voor de 2e keer op gereden.
Dit keer had ik geen hulp maar het ging super..hij begrijpt de hulpen en is heel rustig.
Ik heb het echter wel bij 1 rondje gehouden want mijn merrie begon te donderjagen in de wei naast de bak...
28-02-08

daNiielle_ schreef:Gaan we nu 'oude koeien uit de sloot halen'?
Zielig.
Ik heb er geen commentaar over op wat je doet, het zal me allemaal wel best wezen.
Maar er bij Paintlinger staat ; voor de 2e keer.
Jij rijdt hem 4 keer in de week, dat is toch even wat anders.
Verder houdt ik mijn mond, het kwartje valt hier toch bij niemand.