Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rakni schreef:Needje schreef:Ben ik het niet mee eens. Paarden onthouden heel goed. Als je een keer stopt omdat t paard niet wilt, zullen ze de volgende keer net zo hard staken.
Ik zou mijn paard er dan ook niet uithalen als er niets is. En dan check je toch of het veilig is.
Ik denk dat je wel genoeg afgezien hebt de laatste dagen en er zelf genoeg over nagedacht hebt...
.

rakni schreef:Needje schreef:
Ben ik het niet mee eens. Paarden onthouden heel goed. Als je een keer stopt omdat t paard niet wilt, zullen ze de volgende keer net zo hard staken.
Ik zou mijn paard er dan ook niet uithalen als er niets is. En dan check je toch of het veilig is.

beetje gestresst met kort lontje.. Vermoeiende reacties, maar goed.. Ben dus niet de enige die niet om de 10 min gaan kijken!
en gek of niet, heb het beste met mn beestje voor.. Mork schreef:Geen haar op mijn hoofd die met een trailer langs de snelweg gaat staan! En dan? Paard is super opgefokt? Moet er niet aan denken met al die razende auto's die voorbij scheuren!
Als ik het niet zou vertrouwen zou ik bij de eerste de beste mogelijkheid stoppen om idd te checken maar niet de trailer open te maken.Maar dat zou ik doen.
Ik hoop voor de TS dat Zwartje goed hersteld van haar avontuur! Petra is een goeie! Die kan jou en je paard begeleiden en binnen een bepaalde tijd kunnen jullie samen weer met een goed gevoel op pad!!!!!