Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar Harm maakte zich wat zorgen omdat de nummers er nog niet waren, Ik heb mijn nummer gewoon verlengt dus dat maakt volgens voor mij niet zoveel verschil.
maar in elk geval bedankt.
Ik heb ook mijn startnummers binnen
. Ik heb nummer 945. Tot zaterdag! Sonja schreef:Met veiligheidsspeldjes aan je showpad, of anders met een touwtje aan die uitsparing in je zadel waar je de achtersingel aan vast kunt maken.
dan ga ik daar morgen maar even mee prutsen
Er worden wel winterse buien verwacht voor het weekend, dat vind ik wel wat minder
Ik neem ieder geval geen risico daarmee......en nee, ik doe ook geen cap op tijdens de heen- en terugreis omdat het dan sneeuwt.
. Tammie schreef:Ik laat me niet tegen houden door eventuele winderse buien, ik kan lopend heen.
Mazzelaar.......... Sprit schreef:heb een vraagje zijn er misschien al patterns bekend...?
nielsd schreef:BTW: Ivm de veiligheid moeten de mensen die meedoen aan de IHT toch wel schoenen met stalen neuzen. Je hoeft dan geen cap, maar stalen neuzen zijn toch het minste!
AAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
OOK DE TRADITIONELE WESTERNLAARZEN MOGEN NIET MEER!!!!!!!!!