Ik ben benieuwd wie dat bedacht heeft

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Armani88 schreef:Ik ben er ook, ga ff kijken naar steven veldhuis als hij mee doet
eline_di schreef:rowo schreef:Is niet offtopic hoor! Gaat toch over Expo On Horse
Staat er op de site geen telefoonnummer? Ik zou daar gewoon heen bellen en je verhaal uitleggen. Zij verbinden je wel door, of geven je het goede telefoonnummer.
Ja er staat een mailadres. Daar heb ik maar naartoe gemaild en nog een keer naar de persoon met wie ik eerst contact had.
Ben wel benieuwd, maar vind het op deze manier niet echt netjes
Jetje1985 schreef:Mijn zus heeft er gisteren gereden. Zo gaaf. Ik kon zelf helaas niet mee, maar heb haar zien rijden op http://www.filmloop.nl. Was zo grappig, Edward Gal mocht voor haar, daarna mijn zus en die doet het gewoon als hobby, en daarna mocht Marlies.
Mijn zus had een percentage van 66% en viel hiermee net buiten de prijzen
Sjoert schreef:Vanavond is er een vuurwerk-show op de parkeerplaats van het Expo center.
Sjoert schreef:Iemand met humor.Vanavond is er een vuurwerk-show op de parkeerplaats van het Expo center.
Citaat:Tja, dat is die organisatie. Zou ook maar geen bedanktje verwachten als je klaar bent.
SmeeJ schreef:Jeetje sjoert, zijn echt al die spullen gestolen van je?
Sjoert schreef:Ze hebben in Grun ingebroken terwijl ik boven lag te tukken.
Was er niet speciaal voor verzekerd, maar ga iig wel proberen er iets voor terug te krijgen.
(en ik wil mijn harde schijf met al mn foto terug)
Annemiekbram schreef:idd jammer van wesley...![]()
en van die stop van marleen ook..
van andere wesley is wel goed
Henkjan schreef:Weet iemand hoeveel de entree gemiddeld kost? (volwassene)