Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
MyWishMax schreef:MyWishMax schreef:Weet je wat ik wel gek vind.. Uit Z-H zijn er 3 Z1 pony's.. De reserve kampioen, nummer 3 en nummer 5. (Nummer 4 waren papieren niet in orde oid, die mocht ook niet naar NK) maar de kampioen, die ook vorige jaar al hoog reed en van de winter op de kampioenschappen ook, staat er dan weer niet tussen
Ben ik de enige hierin

! 

(6 ponyruiters
)
) maar hierbij wil ik jullie toch allemaal succes wensen
Citaat:Paarden
Dressuur:
13:30 - Ring 3 - Mascha van Es - Lennon H - Z2 - Limburg
10:00 - Ring 1 - Ingrid Gerritsen - Nashville K - Z1 - Utrecht
15:00 - Ring 3 - Leonie Bos - Thunder - Z2 - Gelderland
? - ? - Kelly Janine Bijlsma - Misty La Ferme - Z1 - Friesland
09:20 - Ring 3 - Malou Hoefman - O'Tara - Z2 - Overijssel
11:30 - Ring 2 - Annerien de Dreu - Nan'Dhennessy - Z1 - Zeeland
09:30 - Ring 3 - Angela Snippe - Promises - Z2 - Overijssel
10.00 - Ring 3 - Ashley de Jong - Marillion _ Z2 - Utrecht
Pony's
Dressuur:
11:00 - Ring 5 - Esmée Franken - Charlie Boy - Z2 - Noord-Brabant
14:00 - Ring 4 - Jill Huijbregts - EventZ-Soleil - Z1 - Noord-Brabant
10:00 - Ring 4 - Aileen Dessing - Dempsey - Z1 - Zuid-Holland
15:30 - Ring 4 - Ellen Vrugteveen - Spirit - Z1 - Overijssel
15:30 - Ring 5 - Maxime osse - Easy Dancer - Z2 - Zeeland
Paarden
Springen:
- Tabitha Verburg - That's the way I am - Z - Friesland
- Raymond Koldewijn - Sigizo Fortuna - Z - Gelderland
Pony's
Springen:
- Wendy Basten - Cevin - DZZ - Limburg
Eventing:
- Jitske Harlaar - Cyrano (niet de pony waar ik mee geselecteerd ben) - M - Gelderland
- Marjon Mast - Sorry - M - Friesland

_Jitske_ schreef:Milou: die leeftijd gaat niet op, want ik ben ook 16
INkie: krijg morgen pas protocol van vandaag en iedereen mag morgen dressuren, omdat er zo weinig deelname is bij de eventing(6 ponyruiters
)
We krijgen morgen ook nog niet te horen wie er gekozen zijn voor de trainingen..
Maar ik ben weer weg, Velvet(paard) nog rijden, Cyrano nog weer invlechten en morgen half 5 weer op
Al was ik kampioen geweest had ik er niet naar toe gemogen.. Heb een E en ben al 18

)
Ik ben ook weer thuis ! Clinics en springen was leuk om te kijken, vond alleen de bondscoach niet echt aardig overkomen..
Charles schreef:Je hebt er iig 1 gezienIk ben ook weer thuis ! Clinics en springen was leuk om te kijken, vond alleen de bondscoach niet echt aardig overkomen..
Charles schreef:Nou ze had mij gezien
!

met een flinke klap op mijn kop,schouder en nek mocht ik even later toch van Sven nog wat springen. wat ik super vond van hem! dus dat ook gedaan, deze sprong ze echt super
maja daar steel je de show niet mee 
(daar geef ik hem 100% gelijk in, vond het leuk dat hij dat zei) toch vond ik hem positief en had hij wat leuke tips! nu zit ik met een zere schouder en voor de rest met ik zo stijf als een hark