alsof het 80 cm zo gaat het paar erover heen zeg... appeltje eitje !!!

en ik vind 1.30 al zo ongelovelijk hoooog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rowo schreef:Wat bezielt je om in zo'n bak, op zo'n lompe manier, zo hoog te springen? Ik vind er niks stoers aan.... Hij rijd ook nog eens belabberd en klapt als een gek in het zadel na de sprong.
Niks om trots op te zijN
dat is wel érg hoog zeg..
ik doe t niet na! 

fUrytjj_04 schreef:rowo schreef:Wat bezielt je om in zo'n bak, op zo'n lompe manier, zo hoog te springen? Ik vind er niks stoers aan.... Hij rijd ook nog eens belabberd en klapt als een gek in het zadel na de sprong.
Niks om trots op te zijN
helemaal mee eens!!
Gewoon belachelijk, en nog niet eens een beloning.
bespottelijk ik schrok er ook in eerste instantie van dat je dit met je dier doet, wel ontzettend knap van het paard...
Verder vind ik het toch ook wel erg risicovol om in zo'n natte bak zo hoog te springen... Paard heeft veel minder grip, en als hij uitglijd bij zoiets... Moet er niet aan denken! Gelukkig is het allemaal goed gegaan, maar hoop toch dat jullie het de volgende keer na zo'n regenbui toch maar gewoon uitstellen..

Jordy schreef:Heel erg knap van het paard,en van de ruiter dat hij dat durft!
Alleen snap ik niet dat hij een ervaren springruiter is en dan toch in een natte bak zo hoog gaat springen,daarbij zou het voor het paard een stuk beter zijn als je rechtdoor rijd na de sprong.
Dat hij even terug bonkt in het zadel kan gebeuren,als ik goed kijk naar het flimpje bonkt hij even in het zadel na de sprong in de bocht en daarna zit hij gewoon weer normaal.
Over het belonen van het paard,tja er word gezegd dat dat wel gebeurd is en dat zal dan ook wel zo zijn.Ik snap wel dat de ruiter even een rondje met zijn hand in de lucht gallopeerd,als je zo'n presatie bereikt hebt.
Ik vindt het 2e filmpje waarin volgens mij dezelfde ruiter een springwedstrijd rijd er netjes uit zien.
rowo schreef:Wat bezielt je om in zo'n bak, op zo'n lompe manier, zo hoog te springen? Ik vind er niks stoers aan.... Hij rijd ook nog eens belabberd en klapt als een gek in het zadel na de sprong.
Niks om trots op te zijN
dorienkee schreef:ja idd wat is het nut eig.. ohja trots.. daarbij de kans dat je je paard verkloot...hmmm