Adri is gisteren komen kijken naar poeka en vond dat hij al wat opgeknapt was,maar vooral erg vinnig is nu op zijn voer,en ze vond dat ook een goed teken.
Echt lief die foto! Ook zeer schattig dat hij overal gezellig bij komt liggen, hij heeft het in ieder geval prima naar zijn zin. Als het geestelijk goed zit, dan volgt het lichaam vanzelf.
Echt super dat je dit beestje een nieuwe kans geeft. Misschien ook even de tandarts laten komen? Zijn gebit zal wel niet echt goed zijn, aangezien hij waarschijnlijk niet goed voer kreeg (en waarschijnlijk heel weinig voer). Het kan zijn datie daarom moeite heeft met eten..
wat een geweldig beestje ..!! echt super dat je dit voor hem doet maar hij heeft dan ook ene heerlijk koppie zeg.. super en veel suc6 met hem als hij straks helemaal opgeknapt is dan komt er een heele mooie pony te voorschijn
Poeka staat vanaf vandaag in de echte paardenweide(met een schriiklintje om hem geen neus contact te laten maken met de andere paarden,en hij is begrenst met zijn gras(want te veel klavertjes en lekkers is nog te veel van het goede voor hem.) Verder maakt hij het ok,al heeft hij vanmorgen niet al zijn strucomix gegeten. Maar hij weidt goed en dat is ook ruwvoeder.
Even een stipje. Ik ben wel benieuwd hoe deze pony er binnekort gaat uitzien. Volgens mij een heel mooi ponytje. Erg jammer dat dit nog voorkomt. Ik heb er dit jaar eentje gezien die er ik denk nog iets erger aan toe was. Die kon gewoon niet meer rechtstaan. Hij heeft een tijdje in een singel gehangen, en hij had overal doorligwonden. Hij is er uiteindelijk goed doorgekomen dacht ik. zoals ik nu lees lijkt het heel goed te gaan met hem. Doe zo voort zou ik zeggen. Wat heeft dit dier geluk dat je niet hebt opgegeven om hem te kopen.