Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pannenkoek schreef:Hé Chantalleke, ga je weer coniferen slepen
) ook op tijd binnen en, in tegenstelling tot Bunschoten de laatste keer toen ik om kwart voor vier van bed moest, kan ik nu vrijdag ontzettend relaxed doen... starten vanaf half 12!! Heerlijk....
Hey leuk kan ik je paardje ook weer eens live bewonderen
Ods schreef:Nu nog maar drie nachtjes slapen...
. Vlechtjes in, haartjes knippen (ze heeft net als d'r moeder van die enorme haren onder d'r kaken
) beenbescherming oefenen (je had die kop moeten zien toen de eerste schrik over was, "huhhh?" en dan er gewoon mee weglopen ***trotse mamma***)

Trots blijf ik evengoed op haar, hoe ze het ook doet 

Je onderschrift kopt als een bus suus
Ods schreef:Daar wordt je zo beroerd wakker van... en gezien Jeddah hier is vanavond verwacht ik niet dat we genoeg slaap gaan halen
anika schreef:Wie doen er in de reining allemaal mee? Want dan kom ik even spotten![]()
![]()
Helaas zijn Patchie en ik niet van de partij wat wel de bedoeling was... Maar patchie moet haar best even doen voor een mooie embrio te krijgen...

susan schreef:voor de mensen vanuit het noorden.
aankomend weekend is de n48 tussen hoogeveen en ommen afgesloten, rijd dus via de a28 zwolle richting raalte!
http://www.vananaarbeter.nl/onderwerpen ... eveen.aspx
Tot morgen iedereen!!
Romkabouter schreef:Zou wel mooi zijn als er een webcam was voor de harde werkers onder ons