star_l0ver schreef:ik was om 7 uur thuisd en ben rustig mijn spullen en dingen op geruimt en nu had ik tijd om op bokt een stukje te schrijfen hoe het is gegaan.
ik moest eigelijk om 15.44 starten en 16.06.
we waren erg vroeg daar gekomen want we wisten niet hoe lang we er over zouden doen dus wij rond gekeken en toen we bij de dressuur ringen aan kwamen zag ik dat er erg weinig inrijterein was dus dacht ga er lekker vroeg op kan hij lekker wennen aan de omgeving. toen ik op mijn pony zat en hij kwam het terein op en zag dat water en hij dacht maar aan een ding(crosse) dus iemand wouw een foto maken maar meneer blijf niet stil staan een paar minuten bezig geweest en toen ston hij eindelijk stin na niet lang te hebben in gereden moest ik als snel starten er waren er 2 voor mij niet. nou ik ben door de baan heen gevlogen alleen de middendraf din goed in mijn eerste proef (hij leek wel een hengst
) en mijn 2 ging iets beter maar ging wel erg hard en daarna ben ik lekker wezen zwemmen. maar wist dat ik geen hoge punten had gehaald en dat was ook zo maar was echt bang dat ik een min punt zou rijden maar dat was net zo had 151
en 167. was we; 2 x eersten in mijn cat. c m2. de ringen waren erg slecht.
voor al ring 4 er zit een keul bij a en er zit op de langen zijde een bergje.
Ik heb jou gezien

actieshot.nl ja
(crosse) dus iemand wouw een foto maken maar meneer blijf niet stil staan een paar minuten bezig geweest en toen ston hij eindelijk stin na niet lang te hebben in gereden moest ik als snel starten er waren er 2 voor mij niet. nou ik ben door de baan heen gevlogen alleen de middendraf din goed in mijn eerste proef (hij leek wel een hengst
) en mijn 2 ging iets beter maar ging wel erg hard en daarna ben ik lekker wezen zwemmen. maar wist dat ik geen hoge punten had gehaald en dat was ook zo maar was echt bang dat ik een min punt zou rijden maar dat was net zo had 151
en 167. was we; 2 x eersten in mijn cat. c m2. de ringen waren erg slecht.
voor al ring 4 er zit een keul bij a en er zit op de langen zijde een bergje.

kunnen we ze aanklikken