) in een topic + foto + Klasse verzamelen zodat iedereen weet wie wie is en tegen wie ze moeten rijden en voor de fotografen is het makkelijker om te onthouden 
Tis maar een voorstel
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) in een topic + foto + Klasse verzamelen zodat iedereen weet wie wie is en tegen wie ze moeten rijden en voor de fotografen is het makkelijker om te onthouden 
SaskiaKur schreef:LiSSy schreef:zoals ik dus al had geschreven hoop ik ook de hele week van de partij te zijn met Uris (nog even overleggen met de eigenaar)
in de uurtjes dat ik niets te doen heb zal ik ook aanwezig zijn met mijn camera, zal kijken wie ik allemaal op de foto kan zetten
Was je er vorig jaar er ook (met camera) ?
Doe je mee met de pony's of paarden?
LiSSy schreef:hopelijk wordt dat weer net zo als vorig jaar geregeld. geloof dat alex toen een site had gemaakt waar je je boktnaam e.d. in kon vullen en dan kwam iedereen in een lijst te staan met starttijden enzo
Dat was een heel handig maar dat word pas gedaan als de startlijsten,etc. bekend word gemaakt want je kon volgens mij toen ook zien hoelaat en wanneer men toen ging starten. Of niet? Citaat:ik was er vorig jaar ook, startte toen alle dagen 1 proef in de B paarden. had deze camera toen nog niet, dus ook geen foto's gemaakt.
dit jaar start ik als alles doorgaat L2 paarden

). Ik denk alleen de dagen wanneer je 2 proeven kunt starten.
! SaskiaKur schreef:Citaat:ik was er vorig jaar ook, startte toen alle dagen 1 proef in de B paarden. had deze camera toen nog niet, dus ook geen foto's gemaakt.
dit jaar start ik als alles doorgaat L2 paarden
Als ik tijd heb en ik zie je dan kan ik je misschien ook meepikken. Ligt eraan wanneer ik daar ben
Met welke start je? Met die bruine in je profiel?
) En mijn Canon gaat ook mee
Als ik niet te paard zit sta ik waarschijnlijk wel plaatjes te schieten!

noortje schreef:onze pensionstalling heeft stallen vrij (bornerbroek) vlakbij dus. ik weet alleen niet of hij ze dus ook tijdelijk verhuurt
Lowara schreef:noortje schreef:onze pensionstalling heeft stallen vrij (bornerbroek) vlakbij dus. ik weet alleen niet of hij ze dus ook tijdelijk verhuurt
hoe vlakbij is dat? ik kom zelf vanaf Enschede,maar vind de afstand net te groot met de trailer combinatie omdat elke dag weer af te slepen.

) 
, maar het is wel de bedoeling dat Ot daar komt te staan. Ik ga samen met een vriendin en die is al eerder geweest

Henry schreef:Ik ga in iedergeval weer meedoen. ik start met mijn 3 jarige in de z2 nog 2 winstpunten
Lowara schreef:mmm 8 kilometer.. das nog best te doen denk ik?ik zal eens even de voors en tegens bij elkaar zetten wat goedkoper is, ergens in de buurt stallen, of toch elke dag heen en weer rijden ( zucht.. met een trailercombinatie die 1 op 4 rijdt)