pluklief schreef:een schandaal wie doet nou zoiets die arme tinker ik ga denk ik maar snel de DB bellen als je er niet mee ophoud.
nee geintje. grappig topic grappige titel en mooie tinker
Of de AID inschakelen.........
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pluklief schreef:een schandaal wie doet nou zoiets die arme tinker ik ga denk ik maar snel de DB bellen als je er niet mee ophoud.
nee geintje. grappig topic grappige titel en mooie tinker
hoera schreef:Ik heb al mail !!!
Ik ook...........

! Charly schreef:hahahaha geweldig bw![]()
![]()
wat is die hummer toch braaf hé, dat ie dat allemaal accepteerd!

Lowara schreef:hihi wat een sublieme actie zeg! ben wel benieuwd van wie die pop is trouwens
ik hoef bij mijn paard egt niet met zoiets aan te komen, die kijkt me voor de rest van dr leven niet meer aan

iepsel schreef:Jee...ik vind wel dat iedereen hier erg luchtig over doet. Je bent toch werkelijk een leeghoofd als je dit durft te doen. Diertje verpest en wedden dat ze ook nog zachte landing maakt als ze valt?? Die kerel die ernaast staat zou ook beter moeten weten....heeft alleen maar oog voor de amazone. De PVDD heeft er weer een actie bij.............zucht..........

djuno schreef:iepsel schreef:Jee...ik vind wel dat iedereen hier erg luchtig over doet. Je bent toch werkelijk een leeghoofd als je dit durft te doen. Diertje verpest en wedden dat ze ook nog zachte landing maakt als ze valt?? Die kerel die ernaast staat zou ook beter moeten weten....heeft alleen maar oog voor de amazone. De PVDD heeft er weer een actie bij.............zucht..........
helemaal met je eens!!

aartlover schreef:1 jarige zijn heus niet van suiker. En hoeveel weegt dat ding :s ik vind dat jullie echt heel erg overdrijven.
qatab schreef:ik schrok me een hoedje..
aartlover schreef:oef. Das wat anders.
Maar kijk: wij kunnen toch zo'n ding dragen? en hoe sterk zijn wij? helemaal niet dus! Zo'n jaarling is veel sterker dus die kan dat best aan.
Vind sommige mensen echt overdrijven over "hoe slecht het is" Anne_GTI schreef:Als die pop lek is bij het kruis krijgt die jaarling al die lucht over de rug. Daar had ie behoorlijk van kunnen schrikken en een trauma voor de rest van zijn leven van kunnen oplopen.

aartlover schreef:Vind sommige mensen echt overdrijven over "hoe slecht het is"
SANEX schreef:Kan ie meteen eraan wennen als iemand over 3 jaar een scheet laat tijdens het rijden
Geweldig, maarreuh.. bevestigd dit niet het vooroordeel waarom meisjes zo van paardrijden houden ?![]()