Verwacht er niet teveel van!
Esther, ik vond wel dat je paard echt super rustig was, en het oefenen van die series en de werkpirouette, dat gaat helemaal goed komen geloof ik.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Krista_ schreef:Ik had mijn oude meegenomen, nieuwe mag ik pas na 5 december mee aan de slag.
Verwacht er niet teveel van!
Ik vond wel dat haar paard echt super rustig was, en het oefenen van die series en de werkpirouette, dat gaat helemaal goed komen geloof ik.
jesse_rulez schreef:De Kur op Muziek was erg mooi!! Ik vond de kur van Laurens, Isabell en Imke echt erg mooi!! En Edwards prestatie vind ik ook erg knap aangezien hij zo te zien niet het makkelijkste paard had.
Verder vond ik die James Bond kur ook erg mooi gekozen.
En bij de Z2 vond ik Hub Houben erg goed!
jesse_rulez schreef:Haha inderdaad, heb geen tijd gehad om te shoppen. Maar was donderdagavond al in het strodorp geweest: wat een gave pk-dekjeshadden ze daar!!
jesse_rulez schreef:Nee, die wat ze in Aken ook al had, maar dit keer vond ik haar beter!
Nicky_ schreef:ik vond Imke ook een erge mooie kur hebben, en Laurens ook zeker!
Ik vond Laurens beter dan Edward
gekkesies schreef:jesse_rulez schreef:Haha inderdaad, heb geen tijd gehad om te shoppen. Maar was donderdagavond al in het strodorp geweest: wat een gave pk-dekjeshadden ze daar!!
Die heb ik wel gezien in het voorbij lopen, inderdaad erg gaaf!
Dat begin was inderdaad leuk.
Stiekem was ik toch voor Edward, al was dat vanwege Gribaldi.
Isabelle heeft weer een supernette proef neergezet, terechte winnares.
Nicky_ schreef:ik vond Imke ook een erge mooie kur hebben, en Laurens ook zeker!
Ik vond Laurens beter dan Edward
gekkesies schreef:jesse_rulez schreef:De Kur op Muziek was erg mooi!! Ik vond de kur van Laurens, Isabell en Imke echt erg mooi!! En Edwards prestatie vind ik ook erg knap aangezien hij zo te zien niet het makkelijkste paard had.
Verder vond ik die James Bond kur ook erg mooi gekozen.
En bij de Z2 vond ik Hub Houben erg goed!
Sluit ik me helemaal bij aan!
(al ben ik stiekem bevooroordeeld omdat Hub les geeft bij ons)
En Gribaldi![]()
Wat een geweldig dier zeg.