Ben benieuwd, m'n eerste keer Mechelen... Denk dat ik m'n ogen zal opentrekken
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ben benieuwd, m'n eerste keer Mechelen... Denk dat ik m'n ogen zal opentrekken
whieee zitake schreef:Iemand die er de dinsdag gaat nl de dinsdag morgen. Ik ken nl een pony die meedoet (vroeger nog bij ons gestaan), en door mn examens in januari kan ik niet gaan kijken. Iemand zin om fotootjes te shooten van hem. Hij springt als voorlaatste bij de pony's bij de svs (stijlrijden), het gaat om een vosje (E-nero). Zou leuk zijn iig! Het is het eerste jaar dat ie meedoet en ben benieuwd hoe hij het er vanaf brengt
Weet er iemand mee info daarover want het was te lollig (racende shetjes)
.
) Cassia schreef:Zo het was lekker leuk!
Die mini steaple-gedoeWeet er iemand mee info daarover want het was te lollig (racende shetjes)
.
Er waren er kei veel afgevallen en die shetten bleven dan maar rennen![]()
Is het volgend jaar weer? En weet er iemand of je je daarvoor kan inschrijven (ik heb hier wel een ruitertje+ponytje)
ben benieuwd. 

met dat muziekje..

chanelchanel schreef:hi, weet iemand of ze bij de standjes lederen laarzen hebben, en hoeveel ze kosten? ik ga morgen.
Als je dat nog nooit gezien hebt... Of zelfs nog nooit een sjieke wedstrijd, kijk je wel even je ogen uit je kassen. Heel veel standjes, heeeele dure dingen en natuurlijk veel paarden
Heb de FEI Kür op muziek gezien. Imke had een mooie kür, is wel een terechte winnaar... Al had ze wel enorm veel punten (78%) Ook onze Belg had het niet slecht gedaan! (Jeroen Devroe). Nog een prachtige friezenshow gezien, heel veel springen (oa. de Queens Cup en de Eerste selectie voor de wereldbeker), de mini-steeple voor shetten en een demonstratie voor beloftevolle jonge dressuurpaarden. Kortom een heel geslaagde lange dag