Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
0ojannekeo0 schreef:Meeting Point!!!!!!
Zaterdag Ring 2 om 12.10 rijd Kelly haar pas de deux, die duurt tot 12.20. Daarna meeten aan de korte zijde.
Zondag Ring 2 om 11.40 rijd Kelly haar pad de deux, die duurt tot 11.50. Daarna eveneens meeten aan de korte zijde!.
Als mensen mijn mob. nummer willen dan kunnen ze PB-en!
Als iemand het er niet mee eens is dan kan die zelf iets afspreken met degene die hij/zei graag wil meeten, doe dit dan graag via PM om het hier over zichtelijk te houden wie er op bovengenoemde tijden/plaatsen komt!
Zaterdag Ring 2 om 12.10 rijd Kelly haar pas de deux, die duurt tot 12.20. Daarna meeten aan de korte zijde.
Zondag Ring 2 om 11.40 rijd Kelly haar pad de deux, die duurt tot 11.50. Daarna eveneens meeten aan de korte zijde!.
Als mensen mijn mob. nummer willen dan kunnen ze PB-en!
Als iemand het er niet mee eens is dan kan die zelf iets afspreken met degene die hij/zei graag wil meeten, doe dit dan graag via PM om het hier over zichtelijk te houden wie er op bovengenoemde tijden/plaatsen komt!
borrie01 schreef:
maartjuh schreef:Ik ben er donderdag (opbouwen) zaterdag en zondag. Weetniet of ik naar de meetingpoints kom, hangt beetje vanaf of ik dan show zit te kijken of wat
areke schreef:mijn plannen zijn geweizigd.
ik ga nog wel zaterdag maar het tuig moet even wachten vanacht zijn mn zadel en hoofdstel gestolen dus dat gaat voor.