Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

mylo schreef:volgens mij is de pavo cup van de lokatie middenbeemster dit jaar op 21 juli ( zaterdag ! ) !!
Quir schreef:Ik doe waarschijnlijk mee in Veghel of Sevenum, misschien één van die twee pavo en de nadere merrie keuring.
Wie doen er nog meer mee in Sevenum of Veghel en wie doet er mee met een OO Seven?!
Zijn er ook nog 4 en 5 jarige afstamming van Gabor?, die mee doen?sgboelens schreef:kun je eigenlijk ook met een duits gefokt paard met een duits paspoort deelnemen aan de pavo cup?
Je mag wel meedoen met de voorrondes en zo ver ik weet niet in de halve finale, tenzij het een KWPN is. Dus alleen KWPN'ers kunnen in de halve finale en verder komen.
Die van mij is ook Duits gefokt (Rubinstein I), maar ze staat wel in het KWPN ingeschreven als stamboek merrie. (Moederskant is dan ook KWPN en iets verder weg Engels volbloed)
Maar dan moet het wel echt meezitten
Citaat:Je mag wel meedoen met de voorrondes en zo ver ik weet niet in de halve finale, tenzij het een KWPN is. Dus alleen KWPN'ers kunnen in de halve finale en verder komen.
Die van mij is ook Duits gefokt (Rubinstein I), maar ze staat wel in het KWPN ingeschreven als stamboek merrie. (Moederskant is dan ook KWPN en iets verder weg Engels volbloed)
Odie schreef:Citaat:Je mag wel meedoen met de voorrondes en zo ver ik weet niet in de halve finale, tenzij het een KWPN is. Dus alleen KWPN'ers kunnen in de halve finale en verder komen.
Hoe zit dat ook alweer met een KWPN register A papier? Ik kan nergens de regelementen meer vinden op de site... Heb je dan recht op een finaleplaats of alleen de voorrondes?
frunnik schreef:Volgens mij mag je met KWPN register A papier gewoon meedoen aan de halve finales als je je er voor selecteerd. Die van mij heeft namelijk ook reg. A papier. En ik heb het toen eens opgezocht. Maar als je het echt zeker wilt weten, het staat in ieder geval in de regelementen
Phant0m schreef:heb niet het hele topic doorgelezen
maar kan iemand in het kort vertellen wat de pavo cup inhoud
of is het gewoon een wedstrijd voor jonge paarden
en hoe zit het met eventuele startkaart ?
lijkt me wel leuk om met mn 4 jarige padinus X Damocles mee te doen

Citaat:Heerjansdam: 6 juli