Word mijn eerste wedstrijd onder het zadel met OKie en we starten horsemanship en reining amateur
Erg spannend, aan Okie zal het niet liggen die is superbraaf op lokatie
Nu nog kijken hoe mijn zenuwen zijn
Groetjes Danielle en Okie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Erg spannend, aan Okie zal het niet liggen die is superbraaf op lokatie
Nu nog kijken hoe mijn zenuwen zijn
Ginger15 schreef:
Word mijn eerste wedstrijd onder het zadel met OKie en we starten horsemanship en reining amateurGroetjes Danielle en Okie

Blaze schreef:Ginger15 schreef:
Word mijn eerste wedstrijd onder het zadel met OKie en we starten horsemanship en reining amateurGroetjes Danielle en Okie
Ik hoorde het al![]()
Heel verstandig![]()
![]()
Wij hebben er zin in!
En Dick met Leonardo. Kom jij ook? Glimworm schreef:In het programma staat, dat er nog een pauze is tussen de beginners en amateur/open. Wat denk je Regina, wanneer begint ongeveer de amateur/open klasses?
Sonja schreef:Gezellie! Kan mijn toverbal ook even naar jouw stippel kijken, misschien dat 'ie toch liever vlekjes krijgt dan dat 'ie spierwit wordt... Dat beest is zo raar aan het doen met z'n kleurtje dat het me nog niks zou verbazen ook...![]()
![]()
Die van mij gaat echt belachelijk hard op 't moment. Is echt van bruinschimmel richting grijs/blauwe appelschimmel gegaan en dat begint ook al weer te verbleken
Dat zal wat worden... 
en zelfs nog klein stukkie gereden (zo penny maar wel gelukkig
).
Jawel u hoort het goed ik wordt gedwongen en mishandeld.