Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Als jij op Wondertje rijdt weet ik ook al nu dat je mij de oren van mijn kop af gaat zeuren om elke week foto's. Dan begrijp je wat ik bedoel haha VValar schreef:Je kunt nooit genoeg foto's hebbenAls jij op Wondertje rijdt weet ik ook al nu dat je mij de oren van mijn kop af gaat zeuren om elke week foto's. Dan begrijp je wat ik bedoel haha
wouwke1 schreef:Hoi,
Weet iemand wanneer de oefenavond is in Brabant (midden brabant zuid)?
PintoNatal schreef:Waar zijn de selecties nu nog voor de Pavo-Cup?
Ik wil nl. bij de vijfjarigen met Ushi gaan meedoen, bedankt.
Da's lekker vroeg. bijtje schreef:Kan iemand mij met zekerheid zeggen of dat de Pavo Cup in Heerjansdam op gras of op zand word verreden?
Ik dacht namelijk gras, maar andere zeggen zand
pittig_ding schreef:Dat het een blubzooitje was, lag meer aan de regen dan aan de bodem!
Suzanne F. schreef:pittig_ding schreef:Dat het een blubzooitje was, lag meer aan de regen dan aan de bodem!
Eeeh ja maar wat is de toegevoegde waarde van de opmerking?![]()
Als het regent wordt gras een blubzooitje ja, nou dat was het geval vorig jaar. Die van mij gleed behoorlijk weg een paar keer in de ring. (merriekeuring, geen Pavo)
Op zand heb je meestal het probleem niet bij regen dat het een blubzooitje wordt dus het heeft toch wel met de bodem te maken.![]()
En gras kan bij droogte keihard worden en dat probleem heb je bij zand ook niet, ook al ligt het dan aan het weer en niet aan de bodem.