Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nistria schreef:Beauvalais loopt niet mee helaas!!

Venetia schreef:Hey, ORUN wamel meeting hier!
Ik ga ook naar de WEG aken, op zaterdag staanplaatsen kur op muziek.
Emmalie schreef:Nog 10 dagen en dan zit ik op de camping. AKEN here i come!!
en waar zit jij? Emmalie schreef:In schoonbron.[nederland] De camping heet dus ook 'schoonbron'en waar zit jij?
. Dus 1 weekie in een tentje, lekker lol hebben enzo echt super. Vooral de dressuuravond met de kur lijkt me echt heel gaaf
suziehj schreef:ik ga ook de eerste week van de WK, zit op een camping ong 10 km vanaf Aken. Volgens mij is dat ook in Vijlen btw. Dus 1 weekie in een tentje, lekker lol hebben enzo echt super. Vooral de dressuuravond met de kur lijkt me echt heel gaaf
GekkeHenkie schreef:Beste mensen, er is bij ons iets mis gegaan met de bestelling van onze kaarten. We hebben al een hotel geboekt etc. WIE kan ons helpen? We willen zaterdagavond met 3 personen naar de Grand prix kur op muziek dressuur. Staanplaatsen whatever maakt niet uit!!! Please!
NOG 8 DAGEN!!
MiepprinZ schreef:suziehj schreef:ik ga ook de eerste week van de WK, zit op een camping ong 10 km vanaf Aken. Volgens mij is dat ook in Vijlen btw. Dus 1 weekie in een tentje, lekker lol hebben enzo echt super. Vooral de dressuuravond met de kur lijkt me echt heel gaaf
Gaan jullie ook met de fiets?
alhoewel ik het niet erg zou vinden om 10 km daarheen te fietsen, dat kan best gezellie zijn.
Ach we hebben vast geluk joh
Kan er jammer genoeg niet naar toe ...