Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) even succes wensen.
).

was echt super gister
vond het super gezellig
vanaaf nog even heen en dan is het alweer voorbij......... Rogue schreef:ok.... Ik vond de val van Jur met zijn schimmel niet zo heel fijn om te zien (kan ik niet tegen... en toch kijk ik... logisch :S )
Wat ik wel super vond was het laatste ZZ springen en de barage van de B finale.
Morgen weer de hele dag heen.....

).

Rogue schreef:@ rapiti, jij was toch degene die eigenlijk de kur als tweede moest rijden, maar om redenen ipv Moniek moest starten?
Ik ken de kur alleen van tv en ik vond het mooi gereden.
maar idd dat was ik. Dat was allemaal lekker vaag met die starttijden. Was het op tv? (alweer ietsgemist
) Dankje voor het compliment
oversized schreef:Rapiti schreef:Ik heb zaterdag mee gedaan met de dressuur. Ik had geen idee dat het zo'n grote wedstrijd was. Heel leuk dat er nu ook in het Noorden enkele van dit soort grote wedstrijden zijn.
Hahaaaaa en ik heb tegen jou gereden!! Je mag mijn paardje wel eens lenen (nu weet je het wel!!) Leuke kur heb je gereden! Had je me nog met de vos gezien?? Hij was een beetje stout hahamaaaaar de ereronde op die bonte was wel grappig!
Tot de volgende keer! en ehhh gefeliciteerd met je kur!
.
Ik heb je idd nog met die vos gezien, jammer dat ie een beetje stout was. Volgende keer beter
Jij ook tot de volgende keer!