Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha lekker laat kom ik hier aanzetten maarja.. ik ga M1 dressuur (voor het eerst en dat gaat dus nog niet zo goed
) en L springen! ik ben nu net uit school en moet nog een verslag maken.. en heb vanavond nog ff les en ik moet alles nog inpakken..
hopelijk hebben we mooi weer! Men_Sven schreef:Ga je vrijdag naar strand kim??? vet chill
Nou ik heb er zin in...alleen om 8 uur al parcours lopen..paasei he hahaha

Die hoef ik zondagochtend iig niet meer mee te slepen, nu maar hopen dat ik niets stoms vergeet
(zo raar als je niet met je eigen auto gaat
)

Ohw.. of een ander sjeesbeest 

! 
!!

) dus ging het wel weer fijn.. had ik alleen een balkje
(in het L)
had een goed gevoel..
..
niet echt handig dus.. dus om 10 voor 9 zijden we dat we maar naar huis gingen (onze ouders waren uit eten dus wij dachten aach we lopen wel..)

)punten..

Ginger was wel erg gespannen (Ja als ze allemaal vlaggen opzetten naast de rijbaan
)
Jaaa mijn 1e wptje in het springen 
)
dus was al tevreden 

Vliegeeeee

Eefiesvenna schreef:Zoo Kim jij ging vet goed, heb je proefje vandaag gezien! Heel netjes!
Geen hoge scores voor ons, maar het maakt me niks uit, ik heb vandaag lekker gereden en kreeg hulp van Xander wat heel leerzaam was.
Met springen had Svenna de weigerietus dus dat ging niet zo. Dressuur had ik 155 en 166 en vandaag 164 terwijl ik haar vandaag veel lekkerder aan het lopen had. Wij oefenen nog even verder...
Morgen krijg ik les van Jorgen & Dirk die blijven nog een paar dagen.