Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Kajanus schreef:RodaniaJaman schreef:Yes onze eerste dag is goed verlopen... We hadden er voor vandaag maar 1... en hij mag door!!!jippiejeah
![]()
Een Indorado zat meen ik in de laatste groep vandaag!!
@ Kajanus. ik denk dat ik jouw paardje wel zie... wij moeten vrijdag om 9.45 met de eerste, een Flemmingh x Zevenster
Ben erg benieuwd naar jou paardje!!!
Gefeliciteerd echt super zeg... lijkt me echt kicken..
Ik denk dat wij er net niet zijn om de Flemmingh x Zevenster te zien.. maar ik wens je veel succes..
Ik ben ook benieuwd wat je van de mijne vindt...

Iris82 schreef:Ik heb net gehoord dat ik mee ga helpen zaterdag.
Wrs de dierenartsen helpen..
RodaniaJaman schreef:Dat s wel een hele mooi kans voor je!! aangrijpen he!!

slapen in de vrachtwagen dus haha!!LowLow schreef:weet iemand of er nog kaarten te krijgen zijn voor vrijdag AVOND... Een vriendin van mij gaat, maar die hadden al kaarten besteld, heb ook al naar de brabanthallen gebeld maar die konden geen zekerheid bieden....
Laat het me alsjeblieft weten als je wat weet..ik wil zooooo graag...
LowLow schreef:weet iemand of er nog kaarten te krijgen zijn voor vrijdag AVOND... Een vriendin van mij gaat, maar die hadden al kaarten besteld, heb ook al naar de brabanthallen gebeld maar die konden geen zekerheid bieden....
Laat het me alsjeblieft weten als je wat weet..ik wil zooooo graag...

Dus vanavond weer, ben gister lekker thuis gebleven van school, en dat was de moeite waard. GIster om 1 uur thuis, en ik was echt bekaf, nu nog steeds!
Dus maar even uitrusten, en er vanavond wer fris tegenaan!