Stupa is mijn verzorghaflinger, hij is 4 jaar oud. Stupa is best wel slim voor een paard, hij is je altijd te snel af. Als hij iets fout doet gaat hij altijd dom staan kijken zo van: ik doe toch niks fout?
Het is echt zo'n haflingertje
Manoe
Manoe is mijn verzorgshetlander, ze is 7 jaar oud. Manoe is nogal lui, maar als ze voor de kar staat wordt ze echt wakker
ik verzorg haar nu bijna 4 jaar en het blijft leuk, ook al kan ik niet op haar rijden.

er was niks met hem te beginnen en alles wat je deed was heel eng ..
hij pikte alles snel op , na een 6 tal weken zijn we verder gegaan en hebben we hem aan een dekje met dekensingel laten wennen dat vond die allemaal erg interesant
toen kwam ik weer alleen in het weekend en dat was erg moeilijk voor arvak hij had een aantal koliek aanvallen in die week gehad en was erg vermagerd... dus echt verder konden we niet gaan. . Ik heb nog wel een aantal keer gehangen en dat ging best goed tuurlijk vond die het eng maar voor de rest was die wel braaf...
en was dat best moeilijk voor me .. maar het bleef een Handelspaardje .. OOk werdt die geruind wat ik erg vreselijk vond vanwege dat zijn karakter zo onwijs omgedraaid was van een echte draak een echte wilde hengst naar zo`n lief paardje .. bij deeze geef ik arvak op :
Waar ik erg veel verdriet mee had