Bokt PONY verkiezing

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 21:46

Stupa
Stupa is mijn verzorghaflinger, hij is 4 jaar oud. Stupa is best wel slim voor een paard, hij is je altijd te snel af. Als hij iets fout doet gaat hij altijd dom staan kijken zo van: ik doe toch niks fout? Haha! Het is echt zo'n haflingertje Haha!

Afbeelding

Manoe
Manoe is mijn verzorgshetlander, ze is 7 jaar oud. Manoe is nogal lui, maar als ze voor de kar staat wordt ze echt wakker Haha! ik verzorg haar nu bijna 4 jaar en het blijft leuk, ook al kan ik niet op haar rijden.

Afbeelding[/b]

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:56

En hier dan ook mijn pony..

Naam: Seven Mornings Charly
Ras: Welsh Cob
Sectie: D
Geslacht: Hengst
Geboortedatum: 30 Mei 2003
Kleur: Vos met Blonde manen en staart
Aftekeningen: Voor 2 witte beentjes, links achter wit voetje.
Ouders: M. Gwendreath Jewel (v. Derwen dessert express )
V. Seven Mornings Magic (v. Ruska Mr Eiddwen )

Afbeelding

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:19

ik geef op:
nieuwmoeds natasja
ras:welsch
geslacht: merrie
leeftijd:4
karakter:een lieve eenkennige merrie die helemaal op mij gericht is,onder het rijden een echt mallerd die wel durft bokken en steigeren en dus ook vrij moeilijk te rijden is..maar ik zou haar niet meer willen missen
Afbeelding
mooi bouw he Tong uitsteken

[edit] Maximaal 1 foto per pony toegestaan, andere foto('s) verwijderd - zie de regels !
Oscar [/edit]

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:26

Hierbij wil ik mijn Haflinger Rebel ook even opgeven.
Hij is 4 jaar en super lief!!
Afbeelding

Kijk even op mijn profiel daar staan nog veeeel meer mooie foto's van Rebel.
Laatst bijgewerkt door missymb op 05-01-05 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:28

ik wil mijn pony abigail opgeven

Abigail

officiele naam: abigail
geboren: 7 mei 1998
ras: nrps!
niveau: M1 dressuur
waarom abigail: omdat ze een goudeerlijk karakter heeft en omdat het gewoon de knapste, liefste, beste en grappigste pony van de wereld is!!!

Afbeelding

voor meer foto's zie profiel

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:29

Ik geef op
mijn huur pony
Bower's Gilly Flower
merrie van 7 jaar.
heel erg lief. braaf en doet geen vlieg kwaad. kan erg netjes lopen en heel erg goed springen
al 2 keer mama geworden.
eigenlijk gewoon een geweldige pony!
komt uit een mooie stamboom (sulaatiks benji X sweet william) en is een goeie fokmerrie!
Afbeelding

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:42

ik geef op

hengelhoefs Pharaon
ras: welsh a
geslacht: ruin
leeftijd: 11
karakter: erg eenkennig en bang (is mishandeld geweest)
een deugniet, hij kan me altijd doen lachen wanneer ik het even niet zie zitten Lovers

Afbeelding

home 'T' ranch Explosion
ras:welsh b
geslacht: hengst
leeftijd: 14
karakter: eenkennig, werkt graag, en op zijn veertien jaar nog heeeeeel actief Haha!. Hij had, Voor hij bij mij kwam, Alleen maar keuringen gelopen, is opgeleert onder het zadel en wat gereden door een meisje maar eigenlijk heeft hij nooit meer geleert dan strekken (voor keuring waarschijnlijk) toen hij bij mij kwam moest hij dus leren wijken enz. Dit heeft hij zelfs op 14-jarige leeftijd heel goed opgenomen. Ik ben enorm trots op hem!
Afbeelding

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 00:14

ten eerste wil ik PUNKIE opgeven die ik na 2 jaar terug heb gevonden, zij waarvan ik houd en dat zal altijd zo blijven, ze staat nu op een kinderboerderij in de buurt met 2 ezeltjes waar ze rustig kan revalideren van haar ernstige spierbevangenheid, we waren net op tijd, anders hadden ze haar ingeslapen. Ze is terug na 2 jaar en ze is veranderd, maar ze blijft mijn kleine pony:
naam: Punkie
geslacht: Merie
leeftijd: Geschat op 10 jaar
ras: Shetlander
Afbeelding
verder wil ik Rosa opgeven, dit is de haflinger van mij en mijn zus, we hebben haar al bijna een jaar en we hebben al veel meegemaakt. Ik houd ontzettend van haar en haar ogen kunnen zo eigenwijs kijken, en ze kan zooo stout zijn. Over de A27 rennen waardoor ik bijna een hardverlaming kreeg en mij eraf gooien maar deze 2 paarden zijn de mooiste dingen die mij ooit zijn overkomen:
naam: Officieel Kim, maar dat vonden we niets
leeftijd:word 24 april 4
geslacht: merrie
eigenaar: Ik!
geslacht: Haflinger
het is de moeder!
Afbeelding

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 00:53

Ik geef Penotti op Haha!

Hoogte: 1m45
Geslacht: ruin
Afstamming: onbekend
Leeftijd: 16
Afbeelding

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 00:53

Afbeelding

naam: beauty
ras:we denken arabier x engelse volbloed
leeftijd:8 jaar

Haha!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 01:01

hierbij geef ik arvak op

Arvak is nu een ruintje maar toen ik hem leerde kenne was hij nog hengst ..

Zijn afstammelingen weet ik niet precies uit me hoofd maar dat het een geweldige pony is weet ik wel..

Wat heb ik mee gemaakt met hem ;

Arvak is op een handelstal terecht gekomen toen hij net 3 was hij kwam van de wei en wist totaal niet wat mensen waren Scheve mond er was niks met hem te beginnen en alles wat je deed was heel eng ..
heel de zomervakantie en een aantal weekende ervoor en erna ben ik met bezig geweest , aan het halster was die zo gewend en als snel mogt zijn halster uit zodra die op stal stond. Na veel geduld mogt die eindelijk los dat was eerst een groote ramp omdat hij zich zeer moeilijk liet vangen Scheve mond maar als snel kreeg die vertrouwen in me .. langzaam begonnen met een moeilijke start aan het longeren dat ging super goed hij pikte alles snel op , na een 6 tal weken zijn we verder gegaan en hebben we hem aan een dekje met dekensingel laten wennen dat vond die allemaal erg interesant OK dan! die week er na was het een groote stap om het zadel erop te doen en hij vond alles best OK dan! .. toen kwam me slimme idee om de beugels los te doen Scheve mond dat was een moeizaame start maar na een 2 tal weken bijna elke dag gelongeerd was dat ook allemaal goed..
Daarna gingen we beginnen met het hoofdstel en dat ging super goed.. helaas was toen de zomer vakantie al om en werdt mjin tiijd voor arvak minder toen kwam ik weer alleen in het weekend en dat was erg moeilijk voor arvak hij had een aantal koliek aanvallen in die week gehad en was erg vermagerd... dus echt verder konden we niet gaan. . Ik heb nog wel een aantal keer gehangen en dat ging best goed tuurlijk vond die het eng maar voor de rest was die wel braaf...
Doordat zijn karakter zo veranderd was was die ook een aantal weken naar me zomervakantie verkocht Huilen en was dat best moeilijk voor me .. maar het bleef een Handelspaardje .. OOk werdt die geruind wat ik erg vreselijk vond vanwege dat zijn karakter zo onwijs omgedraaid was van een echte draak een echte wilde hengst naar zo`n lief paardje .. bij deeze geef ik arvak op :

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VwDhAosaZpeVveqJzXBV*KlY*UiFMr0Za9V31ubzOhl9Ix4OQ8!LrcYIG8ecwqpkyLWfP3A3G5kEyQgk**FQJYqKVoX6vCj0uxEf6HGyy2cfAdoL9Wl1SyAXFinH9T*o/foto's%20paarden%20076.jpg?dc=4675483321256377324[/img]

Verder geef ik Sidney op

Sidney is gewoon de ondeugenste pony van reyerbosh maar voor de rest echt een lieverdje... ze kan soms echt een biych zijn maar ze doet je geen kwaad hoor.. Met sidney heb ik nog niet zo superveel mee gemaakt maar ja .. sidney verzorg ik ook al bijna een ajar ook al ddoe ik met haar niet meer zoveel maarja mies heeft nu zelf lekker genoeg tijd voor der , en anders trek ik er gewoon een keer uit stal om lekker met der door het park te crosse he mies..
Mies heeft me onwijs opgevangen toen me verozrgpony junta werdt verkocht vandaar dat ik Sidney er bij zet en niiet junta..

Afbeelding

mies je bent een schat Lovers

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 01:03

dan wil ik bij deze Annebel graag opgeven, gewoon omdat ze super eigewijs kan zijn maar zich de laatste tijd steeds meer normaal gaat gedragen Haha!
Afbeelding

Bertus_Suzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 01:22

Jip
ras:shetlander
geslacht:ruin
hij is heel schattig&ondeugend, kan heel goed vrijheidsdresuur
Afbeelding

Suzy
ras:Connemara X New forest
geslacht:merrie
Ze is heel goed in springen, is een schatje&ook ondeugend.
Afbeelding

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 01:42

hierbij geef ik mijn lieve oma op:
pepper

leeftijd:30 jaar en nogsteeds vrolijk
ras: pure vuilnisbak
kenmerken: littekens, blind oog (ongeluk als veulen), snel, vrolijk, vreetzak, aanhangkelijk, jaloers.
waarom boktpony?:
zij moet boktpony van het jaar worden omdat ze dat ECHT verdient heeft!
ze heeft spat, en kan niet meer bereden worden, des te meer rede dat ze nu eens aandacht krijgt!
(niet echt mooie tijd van het jaar om fotos te nemen, let wel, ze is net recovering van een zware koliek aanval.)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door muiszje op 06-01-05 01:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 01:44

Oke, ik geef Mikey op
Dat was mijn vorige haflinger, en echt een schat van een beest Lovers
Helaas hebben wij hem moeten verkopen vorig jaar Verdrietig Waar ik erg veel verdriet mee had Huilen Ik mis hem nog steeds super erg, maar ik ben wel trots op hoe ver we samen zijn gekomen.. Eerst viel er zowat niks met hem te beginnen en dat heb ik er aardig uitgekregen..
Samen hebben wij ook superveel meegemaakt. Slechte en goede tijden
Dus bij deze geef ik hem op
MIKEY:
Afbeelding

_Moreno_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 04:23

Ik wil graag mijn mannetje opgeven voor bokt pony van het jaar omdat hij gewoon zoveel voor me betekent in zo'n korte tijd nog maar... ik heb 'm nu zo'n 3 maanden en hij heeft me door een moeilijk tijd heen geholpen dus hij verdient het om bokt pony van het jaar te worden.

Naam: Moreno
Geslacht: Hengst
Leeftijd: bijna een jaartje ( 19 januari)
Ras: Moeder: Haflinger X Fries Vader: Hackney

Afbeelding

[edit] Maximaal 1 foto per pony toegestaan, andere foto('s) verwijderd - zie de regels !
Oscar [/edit]

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 09:06

ik wil dan bij deze mijn eigen 2 paardjes opgeven.
swerdy ibn sjapoer
nrps +75%arabisch
klophengst
blauwschimmel(bijna vliegenschimmel)
10 jaar
western ingereden maar kan ook dressuur en springen.
swerdy heb ik nu al een tijdje maar is alles behalve een makkelijk paard, ik heb er veel problemen mee gehad. en omdat hij zo druk is en dus ook regelmatig zn eigen zodanig bezeerd nodig een veearts gehad, maar onder alles is hij altijd mega vrolijk. en daarom is hij voor mij een rots in de branding.
Afbeelding

precious present van stal de steigerende pony
appaloosa
merrie
marmerbont
9 jaar
western ingereden kan ook dressuur en springen.
present is een apart paardje met een eigen wil, ze is net als swerdy allround maar daarbij ook nog eens heel braaf tot een jaar geleden was ze totaal bomprooff maar haar zichtsveld gaat achteruit. aan allebei haar ogen dus schrikt ze nu sneller als dat ze deedt het gaat al weer beter omdat ze heel erg op mij vertrouwt.
het is mijn maatje voor het leven.
Afbeelding

kimmegie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 09:31

Hierbij geef ik mijn tinker merrie Keely op.
Keely is nu 7 jaar en een ontzettend lieve dame, maar wel 1 met een eigen wil.

Afbeelding

Oscar [/edit]

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 10:00

Ik wil onze lieve Rebel opgeven...
Rebel is een Dartmoorpony van 6 jaar en heeeeeel lief!!!
Afbeelding
Voor meer foto's zie profiel!!!!

Tanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 10:37

Afbeelding
Oriëntal

Tanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 10:41

Afbeelding
Vlokje

Liberna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 11:06

NOU-NOU

Hierbij wou ik mijn lieve Nou-nou Opgeven

Nou-nou is een 8jarige lieve schattige pittige e-pony.!:D
en ze is M2 dressuur.
Nou-nou is gek op knuffelen en zoenen.Tong uitsteken

Dit is mijn lieve schat ! Bloos

Afbeelding

Lovers

Ze is een Kwpn - New forest Schijnheilig
Xx.Stacey

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 11:15

Splash, 15 jarige nrps merrie. Lief, eigenwijs, gek op aandacht en wil graag voor je werken. L Springen + 1 en B Dressuur + 12. Oja stokmaat 1.575 maar op het paspoort 1.56 Lachen
Afbeelding
(de foto is een beetje verkleurd door het uploaden)

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 11:29

Ik geef hierbij Tristan op:

Afbeelding

Tristan is 1.21 en 9 jaar jong.

- Omdat Tristan altijd heel lief voor ons was.
- Omdat Tristan altijd wou werken voor ons.
- Omdat ik mijn 1e wedstrijd met hem reed.
- Omdat hij echt een schatje was.
- Omdat zijn galop echt goddelijk zat Lovers
- Omdat wij vrienden voor het leven waren
- Omdat hij af en toe ook een monstertje was
- Omdat hij nu bij ons weg is Huilen

En als 2e Alezan:

Afbeelding

Alezan is 1.23 en 7 jaar jong.

Alezan omdat :

- Hij op iedereen boos word behalve op mij.
- Hij een pony is van de Ned. Kampioen 2-Span.
- Omdat hij mijn kleine hengste-vriend is.
- Omdat hij graag naar mooie merries kijkt.
- Omdat hij soms ook een ruin voor merrie aanziet.
- Omdat hij heel slim is
- Omdat hij heel goed kan werken
- Omdat hij geen vaardigheid mag doen, omdat hij zo slim is om zelf een parcourtje te bedenken.
- Omdat zijn vriendje is te dom voor vaardigheid dus mag hij het toch doen.
- Hij gewoon een hééééle lieve pony is

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 11:32

Zafira
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UADfAqcXrbDdnAY4ZPg5kDhPmOwK9xCHQq8VoeRUy*N18vbG6ei7A1Ovrk35xDSRqlg4Hw4TgzW7M*!xq6!t9nZDowlYZOr3TtCglmCAFLS1ykCoofQJX3SCeBcAcHgX/Bren%26fira2(1).JPG?dc=4675500762128422118[/img]

Zafira,is het tweede veulen van mijn pony Chatelaine.En gewoon vanaf het begin al zon heerlijk veulen.En zo ontzettend lief..Als ik in de stal gingen zitten of verdrietig was kroop ze gerust lekker tegen je aan.En op de foto bewijst ze ook maar weer hoe een super veulen ze is en was Lovers.Fiera is gewoon een kleine kanjer met karakter en ze weet er goed wat ze wil en niet en dat bracht wel is leuke dingen teweeg..Gekke pony Lovers