Het is echt een bijzonder lief paard, erg braaf in de omgang. Als hij in de gang staat, komt iedereeen zonder dat je er erg in hebt niet langs voordat je hem even gekroelt hebt!
Milka
Geplaatst: 08-01-05 14:43
Ik geef mijn paard Bonito (andalusier) op. Hij is 5 jaar en komt net uit Spanje.
Claudia19
Geplaatst: 08-01-05 15:25
ik geef lotte op. lotte word 14 februari 3 jaar. ze is super lief, zeker tegen kinderen.. ze kan alles al super en ze doet ook heel erg haar best.
gillian
Geplaatst: 08-01-05 15:35
Ik geef mijn Friese hengst Oeds op
OEDS: Helaas knijpt ie net z'n ogen dicht
Kwanyin
Geplaatst: 08-01-05 15:39
Ik kan ook niet achterblijven Hierbij geef ik mijn Evita op. Evita is een 18 en een half jarige vossemerrie KWPN van 1.60 ik geef haar op omdat: *Ze het al meer dan 6 jaar met mij uithoudt, en nog steeds geen zelfmoord of ontsnappingspogingen heeft gedaan *Ze ondanks haar leeftijd ze nog vaak wordt gereden en ze zich nog altijd kan gedragen als een 5-jarige *We ondanks dat ze in het begin een eigenwijs pittig kreng was en veel negatief commentaar van anderen(dat wordt nooit iets voor dressuur etc) na goede begeleiding van onze instructrice tot L2 hebben geschopt *Ze naast dressuur vroeger jumping heeft gedaan, tot Z-niveau, en nu nog altijd graag een hindernisje neemt *Ze alleen buiten geen held is, maar samen met een ander paard(en) is ze super en krijg je haar overal langs en door *Ze een heel eigenwijs en zelfstandig karakter heeft, ze weet het altijd beter *Ondanks haar eigenwijze karakter ze aan de hand goudeerlijk is en in meer als zes jaar mij nog nooit heeft gebeten, gestampd of iets anders *Ze door de bokkers wel vaker wordt aanzien als een mooie PONY, en dat dit dringend rechtgezet moet worden >;) *Ze vorig jaar geen enkele stem heeft gehaald en dat was zielig
Kwanyin
Geplaatst: 08-01-05 15:48
en numero 2: Prima Prima is een 7 jarige KWPN merrie van 1.68
ik geef haar op omdat: *Ze het al anderhalf jaar met mij uithoudt *Ze een koele kikker is die nergens bang voor heeft, eerste keer in het bos, plastieken zak, parasol, alles mag *Ze nog ontzettend speels is en af toe nog plots kan beginnen rondrennen en bokken als een klein veulentje *Ze een ongelofelijke knuffelaar is die je overal als een schoothond volgt *Ze bijzonder intelligent is(wat zowel in mijn voor-als nadeel is ) en heel snel nieuwe dingen leert *Ze de laatste tijd wat pech heeft gehad met kreupelheden en infecties, maar ik hoop dat ik dat hoofdstuk nu heb kunnen sluiten *Ze dit jaar normaal gezien voor het eerst op wedstrijd zal gaan, en dat ik dan misschien wel eens mijn nek ga breken
Men_Sven
Geplaatst: 08-01-05 16:03
Ik geef opViola
Vivi
Viola is van Brandus dus haar pappie heeft ze zeker mee . Ze is 5 jaar en 1.60 hoog, niet zo heel groot dus. We zijn nu volop aan het trainen en ze neemt alles heel snel op dus waarom je op Vivi mag stemmen....het is gewoon een geweldige en verassende fries
voor meer foto's zie mijn profiel
dolfijntje
Geplaatst: 08-01-05 17:02
Bijdeze wil ik er twee opgeven:
Flip:
Volte:
Evy
Geplaatst: 08-01-05 18:08
Hierbij nomineer ik Wilhelmus
Willem is een hele lieve tuiger hengst van 2 jaar. Zijn vader is de bekende Tuigpaardhengst Manno. Willem kan nog steeds bij de merries lopen, hij loopt alleen maar met Vickey te spelen Voorderest is ie ontzettend braaf! En hij valt op door z'n 4 witte benen en brede bles
PPD_tje
Geplaatst: 08-01-05 18:25
heey, ik wil graag mijn paardje henkie opgeven! zijn echte naam is Pieter Pan D, maar iedereen noemt hem henkie. zijn vader is jeraldo en de vader van zijn moeder is naturel. zelf is hij een 7 jarige ruin en is ong 1.58. hij verdiend het om paard van het jaar te worden!! omdat: -hij met iedereen vriendjes is, als iemand hem schopt, schopt hij zelfs niet terug. -het een echte knuffel is. -veelzeidig is (hij kan springen dressuur en buitenrijden!) -hij nog nooit iets heeft gehad, hij is nog nooit kreupel of ziek geweest. al stoot hij zich hard dan is het zo'n bikkel om nog niets te hebben. -hij altijd vrolijk is. -hij nooit gemeen doet zelfs al vind hij iets vervelend. -hij ondeugende streken heeft voor meer foto's zie mijn profiel. p.s het halster is rood maar door de foto leek het roze
Steefje
Geplaatst: 08-01-05 19:30
Naast Nagoya wil ik ook graag Lightning opgeven. Lightning is een 12 jarige arabische ruin, hij is een ongelooflijke schat en `t vriendje van Nagoya .
Af en toe is hij ook een echte macho ..
diana_kerbof
Geplaatst: 08-01-05 19:34
Quintus is een Friese hengst van 7 jaar.
En ik geef hem op omdat:
-Hij super braaf is voor een hengst. -Hij een hoog knuffelgehalte heeft. -Hij heel koelbloedig is. -Hij heel snel dingen oppikt -Hij echt heel mooi is. -Hij nog nooit een vlieg kwaad heeft gedaan. -Hij heel veelzijdig is. -Zijn laatste weken als hengst in zijn gegaan.
Daarom mogen (moeten ) jullie op Quintus stemmen
Imago01
Geplaatst: 08-01-05 20:35
Ik geef Imago op. Imago wordt dit jaar 15.
Imago moet boktpaard worden omdat: - iedereen! mij voor gek verklaarde toen ik hem als 3-jarige kocht - zij dit zeiden omdat hij te lelijk was om naar te kijken - hij geen papieren heeft en daar wordt vaak op 'neergekeken' - toen ik hem kocht, hij a: onder de schimmel zat op zijn hoofd, b: heeeeeeele lange vacht had en c: hij zich echt dus niet geliefd voelde en ik hem dus toch kocht! - hij super uitgestrekte gangen heeft - hij zich toch maar even bewezen heeft, rubriek na rubriek met mij op zijn ruggetje doorsjouwde en binnen no-time Z-dressuur liep terwijl wij dat allebei nog nooit hadden meegemaakt - hij en ik deze punten bij elkaar gereden hadden op alleen thuiswedstrijden omdat ik toen nog geen eigen vervoer had - ik zo stom was om hem na 9 trouwe dienstjaren te verkopen omdat ik 'wel eens wat anders wilde' - ik nog nooit in mijn leven ergens zoveel spijt van heb gehad als van zijn verkoop - ik dus een nieuwe kans kreeg toen ik hem terug kon kopen - hij mij na 1,5 jaar! herkende toen ik hem kwam halen - hij toen hinnikend op mij af galoppeerde - hij mij toen een onbeschrijflijk gevoel van opluchting, verdriet en liefde gaf, een gevoel dat ik nog nooit eerder heb meegemaakt - ik zeker weet dat hij voor zijn pensioen nog zeker ZZ-Z met minimaal 1 winstpunt zal halen, gewoon omdat ik dat graag zou willen - hij een echte showbink is - HIJ MIJ VERGEVEN HEEFT!
[edit] Maximaal 1 foto per paard toegestaan, daarom overige foto('s) verwijderd Oscar [/edit]
Faelivrin
Geplaatst: 08-01-05 20:59
Hierbij meld ik aan; Findira Findira is een heel edel paardje van 1.70 m. hoog Ze is al 17 jaar en daarbij nog heel fit Ik meld haar hier aan omdat ik me nu precies een week eigenaar van Findira mag noemen..
nnniekje
Geplaatst: 08-01-05 21:18
hierbij geef ik mijn bijna 5-jarige kwpn ruintje Tarzan op Het is een Moreno x Darnels
moowsy
Geplaatst: 08-01-05 21:27
Hierbij geef ik mijn 5 jarige KWPN merrie Semosa op. (cavalier x adios) Gewoon..... omdat ze ontzettend lief is betere foto's in mijn profiel..
Prinslover
Geplaatst: 08-01-05 22:02
Hierbij meld ik aan: Principe Hij is echt ontzettend lief voor een hengst, hij heeft een heeeeeleee mooie kleur en heb dan ook nog nooit zo'n kleur gezien..!! Omdat hij zo goed kan dressuren en ALTIJD zn best voor mn doet vind ik dat hij best wel paardje van bokt 2005 mag worden...
Lenneke_
Geplaatst: 08-01-05 22:09
Hierbij geef ik Anouar ook op Hij is een arabier van 9 jaartjes oud. Hij is echt super lief en hij kan vooral heel hard racen (zie de foto)
Foto's in m'n profiel doen het tijdelijk niet, maar als ze er weer zijn staan daar nog meer foto's van hem.
Rowanlover
Geplaatst: 08-01-05 22:57
het paard dat ik ga plaatsen is
TriVette Trivette is 7jaar vader en moeder weet ik zo verder niet
waarom ga ik haar bij de paardenverkiezing opgeven?? nou het is gewoon een schatje ik verzorg haar nou een half jaar dus nog niet zo lang dus een mooie werk foto heb ik nog niet maar ik ben op deze 2 ook heel trots
*het is een erg lief paardje erg knuffelig maar toen ik haar net ging verzorgen was dat anders maar nu is ze eraan gewend en vind ze het zelf ook erg leuk om met mij te knuffelen *een echt een super schat is *ze soms wel wat ondeugend kan zijn maar toch altijd erg lief voor me blijft *ik geef haar ook op om eens te kijken hoe de meningen over mijn schatje verdeelt zijn *ze erg veelzijdig is gaat zo met mij het bos in loopt dressuur en springt ook wel een sprongetje *meer weet ik er niet over te vertellen het is gewoon een Super SCHAT!!
ik hoop dat alles klopt stuur mij anders een pb!!
Groetjes,rowanlover
[edit] Maximaal 1 foto per paard, daarom overige foto's verwijderd Oscar [/edit]
CarinaR
Geplaatst: 08-01-05 23:12
Hier bij geef ik op:
Kindness Meadow
Km is een draver van 12jaar (8juli wordt ie 12) En hij is vreselijk lief, heeft in zn leventje al aardig was mee gemaakt en hij gaat voor mij dan ook echt door het vuur... Ondanks operatie aan zn been, ernstige slokdarmverstopping en een keer flink onderuit te zijn geschoven met (gelukkig) schaafplekken en stijfheid tot gvolg (geen last meer van) blijft ie super veel lol hebben in zn leven... Het mooiste en liefste knuffel paardje van heel bokt.nl
... zn trotse bazinnetje...
Lampje
Geplaatst: 08-01-05 23:17
Ik geef op hedio!!
-Andalusier met papier dus een P.R.E -11 jaar
Ik geef hem op omdat hij voor mij de geweldigste is. Hij heeft zo zijn mindere trekjes en hij kan soms erg irritant zijn. Maar er zit een klik tussen ons. Blijkbaar zijn we beide zo eigenwijs! Hij is in spanje beleerd en kent nu ook engels daarom is het voor hem erg verwarrend. al met al het knapste mannetje op deze aarbol!
fokfanaat
Geplaatst: 08-01-05 23:35
Ik geef op mijn allerliefste Samsam
Omdat: Hij altijd zijn best voor je doet en je nooit zal laten zitten Omdat: Hij altijd vriendelijk en blij is Omdat: Hij mij weer echt vertrouwen heeft gegeven Omdat: Hij het zo goed op concours doet en nu al goed scoort in de M
Hij is mijn lieverd en mijn maatje en in ieder geval Mijn Boktpaard!
Priscilla_xx
Geplaatst: 08-01-05 23:42
ik geef mijn verzorg paard op..
hij heet King Lear. het is een KWPN van 12 jaar (25-06-92) en is ± 1,66 m hoog. zijn Vader heet Sultan, hoe zijn moeder heet weet ik zo even niet. hij heeft toen hij wat jonger was M2 dressuur gelopen en kan ook goed springen. het is echt een schat van een paard, heeft een goud karakter!
Hier een foto van King Lear
verder wil ik mijn andere verzorg paard ook nog even opgeven..
hij heet Igor. het is een Draver van 13 jaar en ± 1,58 hoog. Igor loopt niet meer in de sport.
Hier een foto van Igor
TessaB
Geplaatst: 08-01-05 23:42
Paard Kalisco (Bernstein x Bergerac)
Mijn super-sport paardje!!! Mag graag de stoere bink uithangen, maar geniet van een poetsbeurt en een hoop aandacht.
jaggie
Geplaatst: 08-01-05 23:49
Ik geef mijn paard Undercover(Ikoon x Frühling x Beaujolais) op.
omdat, hij HET gewoon is voor mij. En daarnaast is hij braaf, intelligent en rustig van karakter en stiekum is het soms ook wel een ontdeugend bengeltje, maar dat mag ook wel als je 3,5 bent.