Wat nou schoppen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:20

Debo schreef:
vind een paard alleen in een achtertuin een stuk diervriendelijker als dit.. Schijnheilig ... paard zal vast een hele goede reden hebben zo tegen zijn stal te schoppen... arm beest

Nou, hoe kinderachtig kun je zijn, heb je de dierenbescherming al gebeld, Debo *kotssmilie*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:22

Ann schreef:
Nou, hoe kinderachtig kun je zijn, heb je de dierenbescherming al gebeld, Debo *kotssmilie*

nee jij wel? laat ze maar komen hoor kunnen ze zien hoe goed mijn paarden t hebben! die krijgen tenminste genoeg te eten zodat ze niet hoeven te schoppen...

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:25

Debo, je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk. In je eigen topics reageer je niet omdat je niet de antwoorden krijgt waar je op gehoopt had (zoals altijd) en dan hier gaan lopen zieken. Echt erg zielig .....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:25

wat heft schoppen nu met te weinig eten te maken

En welke pony was van de winter te mager omdat hij te weinig voer kreeg?
geloof niet die van sjuim

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:26

gelukkig maar! ik zeg gewoon wat ik denk daar heb ik alle recht op.. denk dat ik echt niet de enoge ben die er zo over denkt maar wel de enige die zijn bek erover opentrekt...

Aangezien ik vast een ban kan verwachten wens ik jullie allemaal veel"gezellige" uurtjes op bokt en vooral zo door gaan! Dan komen jullie er wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:33

dank je debo
maar ga nu ff filmpje kijken
en dan zien we wel weer of we nog online kunnen Haha!

En ik durf te zeggen dat ik er al ben Knipoog Clown
paardje staat gezellig met maatjes elke dag buiten
en mocht ik om wat voor reden dat zelf niet meer bieden ga ik hem niet alleen wegrottent achter mijn huis zetten.
sommige mensen hebben principes die ze nooit laten varen

anderen hebben alleen maar dingen voor de heb, zolang en hoe het hun uitkomt

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:38

gezellig hier Haha! toch ben ik het wel met RK, Ann, Craignethan, en iedereen die het hhier weer mee eens was eens... Mijn mening Knipoog

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:40

Kunnen we nu weer gewoon verdergaan? >;)

Debo, ab-so-luut niet handig van je, om dit topic een negatieve wending te geven door met een steek onder water weer de aandacht op je eigen discussie te vestigen
Resultaat:
1. Je verklooit het topic van een ander
2. Je krijgt weer half bokt over je heen.
Twee dingen die je niet zou moeten willen.... Scheve mond

On topic: er staat me nog iets bij van iemand die eens 's morgens vroeg in pyama de stal in is gerend en een emmer water over de boxdeur van net zo'n zeurpaard gesmeten heeft. Is ongeveer anderhalf jaar geleden. Was Sjuim dat toevallig ook?

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:42

Laat je dieren bescherming dan ook dat leuke spaanse bit zien, en hoe goed je 2 jarige pony kunstjes overneemt van Rydar, en waar je hem eenzaam en alleen achter je huis gaat zetten?
Helaas zal de DB er niks aan doen...

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:44

Wat zég ik nou.... >;)

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:49

Whaha ik vind het echt geweldig hoor. Paard dramt krijgt meteen een plens water. Ik had het zelf ook gedaan *LOL*

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:50

Elles schreef:
Wat zég ik nou.... >;)

Zag jouw reactie pas toen ik al geplaatst had Haha!

Sjuim, geweldige actie

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 21:01

Elles schreef:
On topic: er staat me nog iets bij van iemand die eens 's morgens vroeg in pyama de stal in is gerend en een emmer water over de boxdeur van net zo'n zeurpaard gesmeten heeft. Is ongeveer anderhalf jaar geleden. Was Sjuim dat toevallig ook?

Dat was ik ook! Cool
Alleen was dat nog wat langer geleden hoor, dat was met Levant en die heb ik volgens mij al in 2001 verkocht. 1emmer met een laagje van 10 cm water en ik heb hem nooooit meer gehoord OK dan!
Die stond echter in een buitenstal 10 meter van mijn buitendeur vandaan dus die kon ik nog wel met een emmer verrassen, hij stond ook altijd met zijn kop naar beneden op de grond te stampen, dus zonder dat hij mij zag aankomen kon ik het zo over hem heen plensen. Ozep staat in een binnenstal. Die weet natuurlijk dondersgoed dat er niet tegen deuren getrapt mag worden dus die houdt onmiddelijk op als ik de staldeur open doe en dan ben ik nog meters van zijn stal verwijderd... De emmertruuk zou dus gemeen geweest zijn omdat die altijd pas meerdere secondes na het trappen doel zou treffen, de waterslang bleek de ideale oplossing!

Ik vind het overigens helemaal niet erg dat Debo mijn topic 'verpest' hoor Haha! Sterker nog, ik lig hier helemaal in een deuk van zoveel onozelheid op 1 avond *LOL*
Echt TE briljant voor woorden... Normaal moet ik nog wel eens een weerwoordje geven maar dat is hier niet eens nodig, Debo is een meester wb zichzelf voor schut zetten! Ik had het niet beter kunnen doen
Vrijwel iedereen is trouwens meer dan welkom om te zien hoe mijn arme ondervoede beestjes elke dag weidegang krijgen plus zo'n 6 à 7 voerbeurten met hooi of krachtvoer.

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:04

Vrijwel iedereen... hehe Haha! !!

Ik vind het een prima actie van je hoor.

Hopelijk heeft Debo nu voor eens en voor altijd door dat ze zich vreselijk belachelijk maakt (voor zover dat nog niet doorgedrongen was bij haarzelf), en komen er voortaan een beetje onderbouwde en rationele antwoorden uit *dat betwijfel ik ten zeerste, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit...*

Mag ik komen kijken als de sproeier aangaat? Knipoog

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 21:05

De sproei installatie is afgelopen maandag al weggehaald hoor Haha! Die is voorlopig niet meer nodig Clown
En inderdaad, vrijwel iedereen, er zijn een aantal Bokkertjes die ik absoluut niet op het erf wil hebben Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door ibikus op 09-07-04 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:07

Graag nu even Debo Debo laten, het topic gaat weer genoeg over haar.... Scheve mond

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:40

*kruipt onder de tafel vandaan*
hihi sorry vond de sproeierinstallatie wel grappig, maar om die "laatste paar reacties" zeg maar Tong uitsteken lig ik even helemaal dubbel Haha!

kom nou, dit is gewoon leren door conditionering, ze doet het paard geen pijn, hij leert gewoon dat tegen de deur trappen niet leuk is Knipoog niks mis mee toch? van een regenbui wordt een paard toch niet bang van water? en als Ozep hier een hartaanval van krijgt, is er toch wel iets goed mis!! dan had m'n pony al 10 keer een hartaanval gehad van een vogel die uit de bosjes komt..
en een paard dat om eten vraagt krijgt te weinig eten?? *LOL* Evita is veel te dik op dit moment, en nog steeds vraagt ze om eten.. moet ik haar dan maar meer gaan geven Verward
ik vind Ozep er niet bepaald ongezond of ondervoed uitzien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:42

Mijn supervette pony schopt ook altijd. En die heeft geen honger, verveling kan ik me ook niet voorstellen, ze loopt de hele dag in de wei. Als ik op het schoppen af kom hinnikt ze dusdanig dat ze gewoon nog meer vreten wil, maar honger heeft ze echt niet. Vraatzucht heet dat geloof ik.....

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:51

Citaat:
vind een paard alleen in een achtertuin een stuk diervriendelijker als dit.. ... paard zal vast een hele goede reden hebben zo tegen zijn stal te schoppen... arm beest

haha vandaar dat rydar "over je heen gaat lopen" jij voed hem gewoon niet op!

Goed idee van je Sjuimpje!

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 21:52

Elles schreef:
Graag nu even Debo Debo laten, het topic gaat weer genoeg over haar.... :\

Afbeelding

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:05

AUW! Knipoog

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:08

men kunnen we niet gewoon blijven waar we waren, paard schopt tegen zijn deur de eigenaar komt met een oplossing en of die nu goed of fout is laat ik te wegen. Het werkt daar gaat het om, iedereen doet wel eens diingen met zijn of haar paard dat een ander denkt van??????? Maar als het nu op zo'n manier werkt, waarom dan niet.
Ik moet toe geven, ik was er niet op gekomen om dit zo af te leren aan een paard.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:11

Geweldig zo'n creatieve oplossing!! Haha!

Ik had wel een filmpje met reaktie willen zien...

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:15

Haha! Haha! Haha! Haha! Geweldig!!

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 22:16

ik ook, lijkt me lachen. hahhahaha Haha!
oeps niet te hard zeggen hoor anders hebben we de dieren bescherming in ons nek hangen. Tong uitsteken Schijnheilig