nps schreef:Tot op zekere hoogte, maar ergens gaat er iets spaak - het paard lijkt niet in volle, bespierde conditie te zijn, laat staan in sportconditie. Daar zit die mismatch weer tussen wat is verteld en wat lijkt te spelen op de foto's. Dus wat er gedaan wordt is kennelijk niet voldoende of handig. Geeft niks, maar dan moet je dat wel kunnen erkennen.
Nogmaals, ik heb een en ander ook in het volgtopic zo netjes beschreven als ik kan, en ook foto's van de tijd na de blessure gedeeld. Minder dan ik had gewild, maar zoals ik aangeef ben ik vaak alleen op stal en dan niet in de gelegenheid foto's te maken. Misschien had ik idd meer moeten laten zien, of het anders beschrijven. Ik heb er geen probleem mee dat te erkennen, en overigens op Bokt dat ook al meerdere malen gedaan.
nps schreef:Daarnaast vind ik het flauw als je zelf super kritisch bent op anderen maar zelf niet echt kan incasseren, maar das dus wél persoonlijk .
Inderdaad persoonlijk en ook gewoon niet waar. Kijk alleen naar dit topic. Ik heb geen enkel probleem met kritiek, maar niet alles wat er geroepen wordt klopt ook en niet alle kritiek is fair. Verder heb ik heel nuttige tips en kritiek gehad die ik ga gebruiken, en sommige dingen doe ik niets mee.
Daar zit een praktische reden achter, als in dat het ook niet goed of verstandig is voer om de haverklap te veranderen, of om de week een andere trainingsmethode toe te passen. Dat schept geen duidelijkheid en schiet per saldo niets op.