Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weggebokt schreef:Oh boy er staat jullie een update te wachten..
Ben onderweg naar Brisbane, naar het hostel. Volgende week vliegen naar Melbourne om te beginnen bij m’n nieuwe baan.

Ik probeerde er niet teveel over in te zitten maar het doet wel wat met je
Het is zo rustgevend
De freelancers hebben het goed gedaan (en dat vind ik ook, echt waar) Maar ik kreeg weer niks te horen over mijn werk, het begint nu toch wel een beetje aan mij te knagen. Ik doe echt zo ontzettend mijn best. Ik werk op dit moment harder dan dat mijn lichaam aankan, mn hele hak is naar de galemiesen en heb de blaren op mijn duimen staan. Wederom krijgen de freelancers complimenten en ik niks. Ik heb die avond besloten om niet mee te gaan met het diner, samen met een andere freelancer. Ik heb met haar mijn hart kunnen luchten maar helaas kan zij er niet veel mee. Aangezien ze zo ontzetten lief zijn tegen haar. Ze worden ontzettend in de watten gelegd. Maar ze snapte mijn struggle en ze heeft me verzekerd dat ik echt heel goed werk doe. Het is allemaal nieuw voor mij en ze vind echt dat ik het goed doe. Ook snapt zij dat dit een enorme stap is, ik ben net 14 dagen in Australië, constant nieuwe taal spreken, nieuwe mensen ontmoeten en direct al zo hard aan het werk. Blij om dat te horen van haar, dat heeft mij goed gedaan.

). Kan me voorstellen dat er zo niks aan is, al helemaal als je je niet gewaardeerd voelt (en ook nog eens in het buitenland). Ik denk dat je een hele goede beslissing hebt gemaakt door toedeloe te zeggen!
.